وام فوری | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد | یارانه بگیران با اقساط ۶۰ ماهه و بدون پیش پرداخت وام فوری بگیرید

کد خبر: 1271057

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ارائه تسهیلات نوسازی به تاکسی‌های فرسوده با کارمزد ۸ درصد و اقساط ۶۰ ماهه خبر داد.

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد | یارانه بگیران با اقساط ۶۰ ماهه و بدون پیش پرداخت وام فوری بگیرید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: شادی مالکی در مورد آخرین وضعیت ارائه تسهیلات به تاکسیرانان پایتخت برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری، موضوع حل آلودگی هوای تهران است و در این میان خودروهای فرسوده نقش مهمی در این خصوص دارند که تاکسی‌ها و اتوبوس‌های فرسوده  نیز سهم قابل توجهی دارند؛ بگونه‌ای که اگر بتوانیم در نوسازی این اینگونه خودروها تاثیرگذار باشیم، در کاهش آلودگی هوا نیز نقش آفرینی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران با انعقاد قراردادی با صندوق کارآفرینی، تسهیلات خوبی در این دوره مدیریت شهری به دارندگان تاکسی‌های فرسوده ارائه کرده است، اظهار کرد: این تسهیلات با  کارمزد ۸ درصد و اقساط ۶۰ ماهه برای خودروهای ون، پژو و سمند فرسوده است تا تاکسی فرسوده خود را به خودروی «سورن پلاس دوگانه سوز» تبدیل کنند.

اختصاص وام ۳۵۰ میلیون تومانی برای این افراد

مالکی در تشریح جزئیات این تسهیلات گفت:  برای نوسازی تاکسی ون ۲۰۰ میلیون تومان و برای خودروی سواری مبلغ  ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است و در این دوره مدیریت شهری، برقی سازی تاکسی‌ها در دستور کار قرار دارد؛ بگونه‌ای که شاهد ورود ۲۵ هزار تاکسی برقی و ۱۰ هزار ون برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم بود که  قطعا مجموع این اقدامات در کاهش آلودگی هوا، نقش بسزایی خواهد داشت.

شرایط دریافت وام فوری۳۰۰ میلیون تومانی

افرادی که مشتری بانک سپه هستند و به دریافت وام بدون سود از این مجموعه تمایل دارند، طرح «نگین امید» برای آن‌ها تدارک دیده شده است. این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی هیچ سودی ندارد و تنها به آن کارمزد دو درصدی تعلق می‌گیرد.

متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بانک سپه برای دریافت آن باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند، ضامن رسمی ارائه کرده و اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را نیز داشته باشند. افراد گذشته از شرایط مذکور باید حداقل به مدت یک ماه و حداکثر ۱۸ ماه از مدت سپرده گذاریشان در بانک گذشته باشد تا بتوانند برای دریافت این تسهیلات درخواست ارایه کنند. این تسهیلات ظرف حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۶۰ ماه قابل بازپرداخت خواهد بود.

با توجه به شرایط یادشده و در نظر گرفتن مبلغ وام، کارمزد اعلامی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مقدار هر قسط به ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان و جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز ۳۱۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان خواهد بود.

بانک سپه تسهیلات نگین امید را با در نظر گرفتن جایگاه ویژه قرض الحسنه در اقتصاد کشور و لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و تبلیغات موثر در سطح گسترده و ارائه خدمات به مردم به گونه شفاف، طوری که برای اکثر مردم قابل درک باشد، ارائه کرده است.

متقاضیان این وام می‌توانند به صورت کاملا غیرحضوری با نصب آخرین نسخه برنامه «امید بانک» از طریق مراجعه به وبسایت امید بر روی تلفن همراه خود یا از طریق مرورگرهای موجود نسبت به افتتاح سپرده مورد نیاز این تسهیلات اقدام کرده و بقیه امور را به صورت حضوری پیش ببرند.

وام فوری قرض الحسنه با بازپرداخت ۶۰ ماه

بانک ملت در راستای پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و بر مبنای اصل مشتری محوری، طرح تسهیلات رشد را طراحی نموده است.

در این طرح مشتریان میتوانند در قبال معدل منابع موجود خود در یکی از انواع حسابهای قرض الحسنه ویژه طرح رشد یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی ویژه طرح رشد متناسب با دوره ماندگاری آن (از ٣ ماه تا ۶ ماه)، در صورت احراز اهلیت و ظرفیت اعتباری و سایر شرایط مورد نیاز در قبال وثایق و تضامین وفق مقررات از اولویت دریافت تسهیلات طرح رشد بهره مند شوند.

اقلام وام فوری طرح رشد

١- تسهیلات خرد ویژه حقوق بگیران سازمان ها/ شرکتها

٢- تسهیلات خرد عمومی با دوره بازپرداخت بلند مدت

٣- تسهیلات ویژه قرض الحسنه

۴- تسهیلات سرمایه در گردش ویژه مشتریان کسب و کاری

مزایای وام فوری طرح رشد

١- دوره بازپرداخت تسهیلات تا ۶٠ ماه

٢- امکان انتقال امتیاز تسهیلات به اقارب/ حقوق بگیران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها