پرداخت وام فوری بلاعوض ۱۰ میلیونی ویژه شعبانیه برای این خانوارها | روش ثبت درخواست متقاضیان وام جدید

کد خبر: 1276591

در ۱۰ ماه نخست به یک هزار و ۸۲۰ خانواده، مستمری پرداخت‌ شده است.

پرداخت وام فوری بلاعوض ۱۰ میلیونی ویژه شعبانیه برای این خانوارها | روش ثبت درخواست متقاضیان وام جدید

محمد آقاجانی گفت: مستمری پرداختی در راستای رفع بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌گردد که در ۱۰ ماه نخست ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌حساب ۱ هزار و ۸۲۰ خانواده واریز گردید که تقریبا به هر خانواده ۱۰ میلیون ریال تعلق گرفت و حکم وام بلاعوض را دارد.

وی ادامه داد: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری مانند برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، پرداخت کمک هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان ارائه می‌شود.

آقاجانی افزود: کمیته امداد یک مکان امداد رسان موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی، آن‌ها را از چرخه حمایت خارج می‌کند و در طی این مدت ۱۱۰ خانواده به علت توانمند شدن از تحت حمایت خارج شده‌اند.

وی در پایان اظهار داشت: توانمندی خانواده‌ها یکی از اهداف امداد است و درصدد هستیم تا با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه خدمات متنوع به مددجویان و افراد بی‌بضاعت گامی بلند و استوار در توانمندسازی و حمایت از خانواده‌های محروم منطقه برداریم./منبع : جایگاه هشت

ثبت وام یارانه ای ۱۵۰ میلیونی در طرح عید تا عید

محمدحسین قمصری، مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۱ اسفند) در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران و حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، گفت: خبرنگار ایرنا: امسال برای نمایشگاه های بهاره یک مدیر واحد انتخاب شد تا تعداد نمایشگاه های قابل برگزاری در کشور دو برابر […]

محمدحسین قمصری، مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۱ اسفند) در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران و حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، گفت: خبرنگار ایرنا: امسال برای نمایشگاه های بهاره یک مدیر واحد انتخاب شد تا تعداد نمایشگاه های قابل برگزاری در کشور دو برابر شود.

وی افزود: خوشبختانه استقبال از جشن نمایشگاه بهاره امسال بسیار خوب بوده و سال گذشته بیش از ۲٫۵ برابر شده است. اتاق اصناف سراسر کشور بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزیر حراست مسئولیت برگزاری نمایشگاه های بهاره را بر عهده دارد.

مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت حراست تصریح کرد: امسال توزیع کالاهای اساسی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در برگزاری نمایشگاه های بهاره باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین استفاده از طرح های تشویقی مانند طرح عید تا عید که تسهیلات اعتباری ویژه (۲۰ میلیون تومان) برای افراد و اتحادیه ها در نظر گرفته می شود، اجرا می شود.

چگونه اعتبار ۲۰ میلیون تومانی بگیریم؟

علی محمودیان، معاون اتاق اصناف ایران نیز درباره برگزاری نمایشگاه های بهاره در پایان سال اظهار کرد: امسال طرح عید تا عید ساماندهی بازار شب عید در وزارت صنعت و معدن تدوین شد. و بازرگانی که شامل چندین بخش از جمله برگزاری نمایشگاه های بهاره می باشد.

وی افزود: امسال مقرر شد نمایشگاه های بهاره زیر نظر اتاق اصناف برپا شود که ظرفیت اجرایی این طرح را دو برابر کرده است و از سوی دیگر نظارت بر آن نیز ساماندهی شد تا گرانفروشی و تخلف صورت نگیرد. به وقوع پیوستن.” . به وقوع پیوستن.”

نایب اتاق اصناف ایران گفت: امسال برای اولین بار ۲۰ میلیون تومان اعتبار به طرح عید تا عید اضافه شده است تا مردم بتوانند به مغازه ها، مشاغل و نمایشگاه های بهاره مراجعه کنند. با اعتبار سنجی انجام شده توسط بانک ها و پس از دریافت اعتبار خرید نسیه در این طرح گنجانده شده است.

محمودیان ادامه داد: شعار این طرح خرید و پرداخت آن در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ است که دریافت این اعتبار نیازی به ضمانت نامه بانکی، سفته و چک ندارد و صرفاً با اعتبارسنجی انجام می شود. لیست فروشگاه هایی که می خواهند به این طرح بپیوندند و فروشگاه هایی که در آن هستند در وب سایت اعطای اعتبار موجود است.

وی تاکید کرد: اعطای این اعتبار بر اساس موجودی حساب و میانگین حساب نیست و اگر فردی چک بلامحل یا وام معوق نداشته باشد می تواند این اعتبار را از بانک تجارت دریافت کند البته قرضل. حسن مهر بانک ایران ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار به مردم اعطا می کند تا بتوانند خرید کنند.

طرح عید تا عید با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت ها در روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان اجرا می شود که از سه بخش برپایی نمایشگاه، انتخاب فروشگاه های منتخب ثبت نام شدگان تشکیل شده است. و یک طرح اعتباری خریداری کنید.

بر اساس توافق با بانک ها، به خریداران حداقل دو ماه اعتبار خرید به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال (بدون چک و بدون وثیقه) اعطا می شود و افراد می توانند از این طرح بر اساس اعتبارسنجی شبکه بانکی استفاده کنند. و اعتبار لازم برای این طرح نیز از طریق بانک ها، موسسات اعتباری و شرکت های تجاری به عموم مردم و کارکنان تخصیص می یابد./ ایرنا

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها