4 نکته اساسی که باید هنگام خرید کلید و پریز و هالوژن بدانید!

کد خبر: 1187045

نکاتی که در هنگام خرید کلید و پریز فلزی و قاب هالوژن فلزی باید در نظر گرفته شود ایمنی، جنس ، ظاهر، روش و هزینه آنها است. جهت آشنایی بیشتر با موارد دیگر با ما همراه باشید

4 نکته اساسی که باید هنگام خرید کلید و پریز و هالوژن بدانید!

 

 

نکاتی که در هنگام خرید کلید و پریز فلزی و قاب هالوژن فلزی باید در نظر گرفته شود ایمنی، جنس ، ظاهر، روش و هزینه آنها است. این قطعات ارتباط مستقیمی با برق دارند، بنابراین توجه به نکات اصلی در ساخت آنها حائز اهمیت است. امروزه بسته به نوع محصول از کلید و پریزجدید و شیک مخصوص برای این فضا استفاده می شود.

برای بهتر آوردن مفهوم، به این مثال توجه کنید: در مکان های باز یا مرطوب از کلید و پریز ضد آب استفاده می کنیم، در حالی که در دکوراسیون داخلی، از کلید و پریزهایی استفاده می کنیم که نیازی به حفاظت ندارند. این به معنای استفاده صحیح از کلیدها و پریزها در هر مکان است. البته این قطعات کاربردی در مدل های مختلف با رنگ های مختلف و بسته به سلیقه و بودجه افراد انتخاب و خریداری می شوند. در ادامه به بررسی این نکات مهم و اساسی کلید و پریز فلزی و قاب هالوژن جدید می پردازیم.

نکته اول قبل از خرید توجه به نکات ایمنی

هنگام خرید کلید و پریز برق، اولین معیاری که باید در نظر گرفت ایمنی است. پریزهای برق و کلیدهای برق باید ایمنی لازم را داشته باشند، زیرا برق قابل اشتعال است و خطر برق گرفتگی وجود دارد .برخی از کلید و پریز جدید و شیک و کلید و پریز فلزی از پلی نادیوم مقاوم در برابر آتش برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده می کنند و یک حلقه فنری در گلوی دهانه سوکت برای جلوگیری از اشتعال و جرقه در نظر گرفته شده است.

برخی از برندهای ایرانی روی پریز برق روکش پلاستیکی در نظر می گیرند تا کودکان نتوانند دست یا اشیاء خود را وارد پریز کنند و باعث آسیب شوند. کلید و پریزهای ضد آب نیز در بازار وجود دارد که می توانید برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از برق گرفتگی در محیط هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی از آنها استفاده کنید.

نکته بعدی توجه به جنس و ظاهر کلید و پریز

امروزه انواع کلید و پریز جدید و شیک با مواد مختلف از جمله پلاستیک، چرم، چوب، مس و حتی کریستال در بازار موجود است. اگر کلید و پریزهای پلاستیکی انتخاب شما است، باید مطمئن شوید که مواد پلاستیکی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در حین نصب یا استفاده به راحتی نشکند. به عنوان مثال کلید و پریزهای فلزی و قاب هالوژن فلزی اغلب با رنگ خوب و پوشش مناسب زنگ نمی زنند و یا پوسیده نمی شوند و همچنین ظاهر زیبایی دارند که می توان آن را با هر سبکی از دکوراسیون منزل ترکیب کرد. بنابراین انتخاب یک متریال باکیفیت که پس از مدتی نیاز به تعویض نداشته باشد از ویژگی های مهم در انتخاب کلید و پریز فلزی و قاب هالوژن جدید محسوب می شود.

مکانیزم کلید و پریز نکته سوم قابل توجه موقع خرید است

در گذشته کلیدهای برق فقط در دو مدل سوئیچ و مکانیکی یا شاسی در بازار موجود بودند. امروزه با پیشرفت علم و فناوری در این زمینه مکانیسم های جدیدی مانند لمس، تایمر، حساسیت حرکتی، حساسیت صوتی، کارت و فوتوالکتریک به بازار معرفی شده است. البته هر کدام از این کلیدها و پریزها و قاب هالوژن فلزی باید با توجه به فضای مورد نظر ما و کاری که از نظر روشنایی آن محیط نیاز داریم تهیه و نصب شوند.

نکته چهارم موقع خرید کلید و پریز توجه به قیمت آن است

کلید و پریز جدید و شیک

قیمت کلید و پریز بر اساس نوع و مدل متفاوت است. البته مدل های کلید و پریز جدید و شیک و لوکس به دلیل کیفیت و طراحی منحصر به فرد قیمت های بالاتری دارند. کلید و پریز برق به دلیل مواد و مکانیزم های مختلف قیمت های متفاوتی در بازار دارند. قیمت کلید و پریز برق ساده از حالت معمول شروع شده و با توجه به کارایی، متریال به کار رفته در آن و زیبایی قیمت آن افزایش می ‌یابد. همه انواع کلید و پریزهای هوشمند و قاب هالوژن جدید و لوکس گرانتر از انواع ساده هستند. عده ای سودجو از ظاهر کلید و پریز باکیفیت با برند معروف و معتبر کپی کرده و با قیمتی کمتر از مدل اصلی به فروش می رسانند.

به یاد داشته باشید که همیشه باید به نمایندگی برندی که می خواهید کلید و پریزهای باکیفیت را خریداری کنید یا از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

برچسب ها : قاب هالوژن فلزی,کلید و پریز,روشنایی,هالوژن,بازسازی خانه,تعمیرات خانه

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها