کادو نخرید! در ۵ دقیقه هدیه با ارزش و خاص بسازید.

کد خبر: 1204952

 

امروزه زندگی اجتماعی افراد ابعاد مختلفی دارد، از خانواده نزدیک، نیمه نزدیک و دور گرفته تا هم کلاسی ها، هم دانشگاهی ها، همکار ها و … . یکی از آداب معاشرت خرید کادو و هدیه به مناسبت های مختلف برای افرادی است که با آنها در تعامل هستیم. البته عمق این رابطه ها تعیین کننده نوع هدیه و ارزشی است که ما میخواهیم برای آن بپردازیم.

همیشه در یک هدیه علاوه بر ارزش مادی ارزش معنوی پنهانی نیز وجود دارد، این ارزش هر چقدر که هدیه خاص و سفارشی تر باشد بیشتر می شود. برای همین در فرهنگ ما هدیه ای که با هنر دست ساخته می شود بسیار با ارزش تر از خرید یک هدیه آماده است. مثلا همیشه فرش های دستباف از فرش های ماشینی گرانتر بوده اند، حتی اگر جنس و نقشه فرش نیز یکی باشد باز فرش دستباف با ارزش تر از فرش ماشینی محسوب می شود. اگر نقشه فرش نیز به سفارش صاحب کار با هدفی خاص مثل سالگرد یک عشق طراحی شود ارزش آن چندین برابر می شود.

اما در دنیای امروز که ثانیه های پشت ترافیک نیز برای افراد مهم است توقع داشتن از اینکه فردی بتواند برای هر مناسبتی یک هدیه دست ساز سفارشی بسازد توقع به جایی نیست. حتی اگر شما مهارت خاصی مثل مهارت کار با چوب یا مجسمه سازی و ... را نیز داشته باشید، با توجه به زمانی که باید برای تولید این کار صرف کنید و همچنین هزینه ای که باید برای خرید لوازم مورد نیاز خود بدهید، ساخت این هدیه به صرفه نخواهد بود.

پس افراد کمتر سراغ ساخت هدایای سفارشی و اختصاصی می روند و بیشتر به خرید کادو می پردازند، البته برای رفع نیاز گزینه بدی نیست اما ارزش کادوی ساخته شده و سفارشی را ندارد. پیشنهاد ما برای بازگرداندن ارزش هدیه، ترکیبی از خرید و ساخت هدیه است. در واقع با رشد تکنولوژی ساخت تعریف متفاوتی پیدا کرده است، مثلا شما بجای ساخت یک مجسمه می توانید طرح ۳ بعدی آن را پرینت کنید.

یکی از روش های ارزان و بصرفه برای ساخت هدیه استفاده از هدایای چاپی است. هدایایی مثل لیوان، تیشرت، پازل، ساعت و .... که با طراحی یک عکس می توانید آن ها را سفارشی سازی کنید. شما می توانید از محصولات چاپی هم برای کادو عید نوروز و هم ساخت کادو تولد و هم ساخت هدیه برای شب یلدا و هر مناسبت دیگری که می خواهید استفاده کنید. شما با این کار یک هدیه سفارشی و مقرون به صرفه هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه ساخته اید.

اگر طراح هستید می توانید عکس مورد نظرتان را از طریق سایت عکسچاپ www.akschap.com روی بیش از ۵۰ محصول چاپ کنید. اگر طراح نیستید می توانید عکس و متن دلخواهتان را به اپراتور های عکسچاپ بدهید تا آن ها برای شما طراحی و روی محصول مورد نظر شما چاپ کنند. همچنین می توانید از طرح های آماده موجود در سایت استفاده کنید و با اضافه کردن متن و عکس دلخواهتان به آن ها هدیه نیمه سفارشی بسازید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها