با اورتوپاریسی مگاماره و دوستانش آشنا شوید

کد خبر: 1221636

در این مقاله از عطرفرید قصد داریم این 3 محصول بی نظیر را بررسی کنیم و ببینیم هرکدام از آنها چه بویی دارند و در دنیای بزرگ عطر و ادکلن چه نظراتی دریافت کرده اند. این اطلاعات به شما کمک می کند تا برای انتخاب عطر بعدی خود هوشمندانه تر عمل کنید و فریب تبلیغات و ترفندهای بازاریابی برندها را نخورید!

با اورتوپاریسی مگاماره و دوستانش آشنا شوید

 

 

عطر و ادکلن صرفا برای داشتن بوی خوب نیست، بلکه شکلی از هنر و عشق است که حس های ما را شبیه سازی میکند، تخیل ما را بیدار میکند و خلاقیت ما را بالا میبرد. عطرها، داستان هایی هستند که میگویند ما که هستیم، از کجا آمده ایم و میخواهیم به کجا برویم. اورتوپاریسی مگاماره، دیور ساواج الکسیر و تام فورد فاکینگ فابولوس، عطرهایی رویایی و سحرآمیز هستند که داستان های زیادی پشت آنها نهفته است.

عطرها همچنین یک گزینه عالی برای هدیه به عزیزانمان هستند و میتوانند یادآور خاطرات خوش گذشته باشند.

اما چطور بهترین عطر را پیدا کنیم؟ این سوالی است که عطرفرید متخصص آن است. تمامی عطرهای شناخته شده و محبوب دنیا در این فروشگاه موجود است، از عطرهای کلاسیک مثل پوران هوم (یا عطر شاه)، تا جدیدترین محصولات برندهای برتر از جمله دیور ساواج الکسیر.

 

در این مقاله از عطرفرید قصد داریم این 3 محصول بی نظیر را بررسی کنیم و ببینیم هرکدام از آنها چه بویی دارند و در دنیای بزرگ عطر و ادکلن چه نظراتی دریافت کرده اند. این اطلاعات به شما کمک می کند تا برای انتخاب عطر بعدی خود هوشمندانه تر عمل کنید و فریب تبلیغات و ترفندهای بازاریابی برندها را نخورید!

آخرین شاهکار برند افسانه ای دیور: عطر دیور ساواج الکسیر

ادوپرفیوم دیور ساواج الکسیر عطری است که شما را از باقی جمعی که در آن هستید متمایز می کند. این محصول شگفت انگیز، نسخه تقویت شده و غلیظ تر سری عطرهای ساواج (Sauvage)، محصولی متفاوت از برند فرانسوی دیور است که میلیون ها زن و مرد را در سرتاسر دنیا شیفته خود کرده است.

خود برند دیور معتقد است این محصول رایحه ای است که دیگران را به توجه و تحسین وا میدارد. تاثیری که این عطر روی صاحب خود میگذارد، باعث افزایش حس اعتماد به نفس و روحیه کاریزماتیک می شود و خود ساختگی و قدرت را در شما به جریان می اندازد.

عطر دیور ساواج الکسیر Dior Sauvage Elixir

* ترکیب غنی و تند ساواج الکسیر: سمفونی نت ها

اولین تجربه شما از ساواج الکسیر شامل دارچین، جوز هندی، هل و گریپ فروت است؛ یک ترکیب تند و عطری به همراه ته مایه های مرکباتی که گریپ فروت آن را تشکیل داده است. این نت میتواند یک شروع هیجان انگیز و جذاب برایتان به ارمغان بیاورد و انرژی کافی برای یک روز کاری یا یک قرار مهم را فراهم کند.

پس از آن در نت های پایه یا قلب این عطر از اسطوخودوس یا لوندر استفاده شده، یک عنصر دلنشین و آرامش بخش که قدرت عجیبی به عطرها می دهد؛ اوج قدرت این عنصر را در عطر اورتوپاریسی مگاماره مشاهده میکنیم.

پس از آن، نت های پایه یا base عطر خودشان را نشان میدهند. این نت فضای اطراف شما را با عطر شیرین بیان، چوب صندل، کهربا، نعناع هندی و خس خس پر میکند و یک خلسه معنوی برایتان ایجاد خواهد کرد تا به آرامی سفر خود را با این عطر به اتمام برسانید.

فروش عطر دیور ساواج الکسیر در تمامی فصول، بخصوص بهار و تابستان بسیار بالاست و این به علت رایحه همه پسند آن است که یک طبع ملایم به آن می دهد.

* مزایا و معایب عطر ساواج الکسیر: دیگران درباره این عطر چه میگویند؟

ساواج همیشه عطر پر سر و صدایی بوده است، چه نسخه اورجینال و چه نسخه جدید آن که الکسیر نام دارد و نظرات و نقدهای مختلفی از سوی مشتریان دریافت کرده است.

برخی از مشتریان از نقاط مثبت این عطر میگویند:

  • ماندگاری بسیار بالا،
  • پخش بوی خوب،
  • رایحه تحریک آمیز و جادویی،
  • حس و حال مردانه و تلخ،
  • مناسب برای فصل های گرم و سرد.

همچنین بسیاری از مصرف کنندگان، از تعریف هایی که خانم ها از رایحه آن کرده بودند رضایت داشتند!

 با این حال، همیشه نظرات منفی درباره محصولات یونیک وجود دارد:

  • قیمت عطر دیور ساواج الکسیر،
  • رایحه مشابه با عطرهای کلاسیک مردانه،
  • رایحه غلیظ آن که رنج سنی عطر را بالا می برد،
  • همچنین رایحه آن شاید برای برخی افراد زیادی تند باشد.

بنابراین پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید عطر دیور ساواج الکسیر آن را امتحان کنید، همچنین میتوانید اسانس عطر دیور ساواج الکسیر را از فروشگاه عطرفرید تهیه نمایید.

عطر اورتوپاریسی مگاماره: دریای مدیترانه در شیشه ای کوچک

«رایحه ای که حس دریا را القا می کند». این بهترین جمله در وصف رایحه این عطر است. اگر به دنبال ادکلنی هستید که بتواند با رایحه خود شما را به طبیعت بکر و استثنایی ببرد، مگامار عطری است که باید آن را امتحان کنید.

مگامار یا مگاماره بخشی از کالکشن اورتوپاریسی است، خط تولید عطرهایی که از طبیعت، دنیای واقعی و زیبایی بکر آن الهام گرفته می شود.

شاید با نگاه به شیشه این عطر، یاد عطرهای ناسوماتو و طراحی شیشه بلک افغان بیافتید اما تعجبی ندارد، چرا که سازنده این محصولات نیز آلساندرو گولتیری، عطرساز افسانه ای و صاحب برند ناسوماتو است که به روایح خاص و جادویی عطرهایش معروف است.

عطر اورتو پاریسی مگاماره ORTO PARISI Megamare

* رایحه رمانتیک و آرامش بخش اورتوپاریسی مگامار

ادوپرفیوم مگامار رایحه دریا و اقیانوس را در یک شیشه جمع کرده و عطری است که آکوردهای دریایی، گلی و چوبی را به همراه بوی بی نظیر مشک ترکیب می کند.

با خرید عطر اورتوپاریسی مگاماره و اولین اسپری از آن، شما را به یک سفر دریایی می برد و حس و حال اقیانوسی را تداعی می کند. نت اولیه از آب دریا، بنفشه و فلفل در کنار پرتقال تشکیل شده و یک انرژی میوه ای، مرکباتی و دریایی را منتقل میکند.

پس از آن در نت میانی با اسطوخودوس، نت های سبز، جلبک دریایی، چای، نمک و آب دریا شروع می شوند و یک ترکیب بی نظیر و خارق العاده تشکیل می دهند. این نت باعث شده تا فروش عطر اورتوپاریسی مگامار در بین آقایان بیشتر از بانوان باشد.

در آخر، نت های پایه بعد از گذشت مدت طولانی ظهور میکنند. خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، مشک و عنبر تشکیل دهنده این نت هستند و یک حس تلخ و شیرین ملایم به آن می دهند.

* مزایا و معایب عطر اورتوپاریسی مگامار: دیگران درباره این عطر چه میگویند؟

نظرات مثبت مصرف کنندگان این عطر نسبت به نکات منفی آن بسیار بیش تر بوده است. برخی از مزایای آن از دیدگاه کاربران شامل:

  • ماندگاری بالا و پخش بوی مناسب،
  • رایحه عمیق، لطیف و دریایی عطر،
  • این عطر برای هر فصلی خصوصا فصول گرم مناسب است،
  • بوی مردانه آن مورد پسند افراد خاص پسند بوده است.

از طرف دیگر، دیدگاه های منفی که همیشه برای محصولات مختلف وجود دارند شامل:

  • غلظت آن ممکن است برای برخی زیادی باشد،
  • قیمت عطر اورتوپاریسی نسبتا زیاد است،
  • برای افراد تازه وارد به دنیای عطر و ادکلن چیز خاصی برای ارائه ندارد،
  • رایحه آن پس از مدتی برای صاحب عطر عادی میشود.

عطر تام فورد فاکینگ فابولوس: نامی جسورانه از برند آمریکایی

ادوپرفیوم تام فورد فاکینگ فابولوس (یا فَبیولِس) محصولی است که حس لاکچری بودن و متفاوت بودن را تداعی می کند. یک رایحه مهیج و فریبنده برای جلب توجه کردن، که تام فورد پیشنهاد می کند اگر آدم خجالتی هستید، از آن استفاده نکنید!

اسانس عطر تام فورد فاکینگ فابولوس Tom Ford Fucking Fabulous

* رایحه تلخ و عمیق این عطر، فاکینگ فابولوس است!

عطر تام فورد Fucking Fabulous یک بافت غنی و چرب دارد که در نت های آن میتوان روایح چرمی که امضای تام فورد هستند را به خوبی استشمام کرد.

با خرید عطر تام فورد فاکینگ فابولوس و اولین اسپری از آن، رایحه اولیه با اسطوخودوس (لوندر) به همراه سالویا اسکلاریا تشکیل میشود تا یک شروع عطری و آروماتیک را با آن تجربه کنید. پس از آن، نت های میانی با رایحه وانیل، بادام، چرم و پونه کوهی از راه میرسند و یک حس شیرین و آجیلی به آن می دهند.

در آخر، نت های پایه عطر که متشکل از دانه تونکا و نت های چوبی در کنار چرم، کهربا و کشمران هستند از راه میرسند و پایانی عمیق و آرامش بخش برای انتهای سفر شما با عطر تام فورد فاکینگ فابولوس رقم می زنند.

* مزایا و معایب عطر تام فورد فاکینگ فابولوس: دیگران درباره این عطر چه میگویند؟

این ادوپرفیوم در زمان معرفی خود یعنی سال 2017 سر و صدای بسیار زیادی کرده بود و البته که یکی از دلایلش نامی بود که این برند روی این محصول گذاشته بود.

برخی از نظرات مثبت این عطر به این نکات اشاره دارد:

  • رایحه چرمی و تلخ که به شکل هنرمندانه و خاصی قرار داده شده است،
  • نت میانی، ترکیبات بادام و وانیل را به چرم اضافه میکند و یک هارمونی زیبا میسازد،
  • نام جسورانه و محکمی دارد که نشان دهنده شخصیت با اعتماد به نفس و لوکس آن است.

همچنین نظرات منفی درباره این عطر شامل:

  • قیمت عطر تام فورد فاکینگ فابولوس نسبتا گران است،
  • رایحه چرمی و یا رایحه گرم آن ممکن است سلیقه همه افراد نباشد.

خاص ترین عطرهای مردانه و زنانه در عطرفرید

عطرفرید جایی است که میتوانید با خیال راحت اسانس با کیفیت و Top Grade جهانی عطرهای خاص و مشهور را از آن خریداری کنید. در این مقاله سه عطر برتر تام فورد فاکینگ فابولوس، دیور ساواج الکسیر و عطر اورتوپاریسی مگامار را بررسی کردیم و شما عزیزان می توانید جهت سفارش یا کسب اطلاعات بیش تر درباره این عطرها، به وب سایت atrefarid.com مراجعه نمایید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها