مزایای استفاده در آگهی ترحیم لایه باز + انواع و نحوه استفاده

کد خبر: 1223958

زمانی که یکی از نزدیکانتان یا اطرافیانتان به رحمت خدا برود، نیاز است تا در سریعترین زمان آگهی ترحیم مناسبی را برای فرد متوفی انتخاب کرده و آن را در محل های مورد نظرتان پخش کنید.

مزایای استفاده در آگهی ترحیم لایه باز + انواع و نحوه استفاده

 

 اگرچه در حال حاضر مراکز چاپ، طرح های آگهی ترحیم زیادی را موجود دارند که می توانید هر یک از آنها را بر اساس سلیقه و شرایط خودتان سفارش دهید تا به تعداد مورد نظر چاپ شود. اما یک راه بهتر هم وجود دارد؛ آن هم استفاده از آگهی ترحیم لایه باز است. در واقع فرمت فایل های لایه باز psd است که به همین دلیل می توانید تغییرات جزئی و کلی مورد نظرتان را بر روی هر یک از بخش‌های آنها اعمال کنید و در نتیجه خروجی مورد نظرتان را از طرح کلی دریافت کنید. در نتیجه با استفاده از طرح آگهی ترحیم لایه باز هم می‌توانید هم در وقت و هزینه های خودتان صرفه جویی کنید و هم مطابق بسته به سلیقه و شرایط خودتان طرح مناسبی را در مدت زمان کوتاهی انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. 

در ادامه مطلب بیشتر درباره انواع، مزایا و نحوه استفاده از آگهی ترحیم لایه باز صحبت خواهیم کرد. 

 

مزایای آگهی ترحیم لایه باز چیست؟ 

استفاده از آگهی ترحیم لایه باز مزایای بسیار زیادی دارد. با استفاده از این طرح ها می توانید دقیقا متناسب با سلایق و علایق خودتان طرح های مورد نظرتان را پیدا کنید و انتخاب آگاهانه و آزادانه ای داشته باشید. در نتیجه در انتخاب طرح ها محدودیتی نخواهید داشت. همچنین شما می توانید تمام بخش ها و المان های طرح را به صورت کامل از لحاظ اندازه، متن، فونت، رنگ و… تغییر دهید. در نتیجه دستتان در اعمال هر نوع تغییر جزئی و کلی هم باز خواهد بود؛ چرا که این فایل ها با فرمت psd در اختیارتان قرار می گیرند و با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل ادیت و شخصی سازی هستند. با استفاده از آگهی ترحیم لایه باز طرحی با رزولوشن و کیفیت بالاتری را در اختیار دارید که کاملا مناسب چاپ است و از این بابت هم مشکلی نخواهید داشت. همچنین معمولاً طرح های آگهی ترحیم به صورت اصولی و متناسب با قواعد و چارچوب طراحی می‌شوند و به همین واسطه از لحاظ اندازه، رنگ و المان ها، استاندارد هستند. 

در نتیجه با توجه به همه این موارد، استفاده از آگهی ترحیم لایه باز میتواند گزینه مناسب و بهینه تری برای شما به حساب بیاید که بتوانید در مدت زمان کوتاهی طرح مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را بر طبق سلیقه خودتان شخصی سازی کنید تا برای چاپ آماده شود. 

 

انواع طرح های لایه باز آگهی ترحیم 

آگهی های ترحیم انواع مختلفی دارند که بسته به شرایط پیش آمده، می‌توانید از هر یک از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال بستگی دارد که شما قصد داشته باشید طرح ترحیم را برای ختم یا سوم منتشر کنید یا برای مراسم چهلم و سالگرد مرحوم یا مرحومه. همچنین برخی از آگهی ترحیم ها متن محور هستند و داخل آنها خوشنویسی و محتوای متنی بیشتری دیده می‌شود. همچنین بستگی دارد که قرار است عکس فرد فوت شده داخل آگهی ترحیم درج شود یا خیر. باید بدانید که آگهی فوت مادر پدر یا فرزند معمولا از جوانب مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. به طور کلی شما می توانید انواع آگهی های ترحیم را برای هر نوع مراسمی جهت دعوت، اطلاع رسانی و… مورد استفاده قرار دهید که این مورد به شرایط خودتان بستگی دارد. شما می توانید یک آگهی ترحیم شامل شعر و متون ادبی یا طرحی شامل تصاویر اصلی و پس زمینه بیشتر را انتخاب کنید. برای مشاهده انواع طرح های لایه باز آگهی ترحیم اینجا کلیک کنید. 

 

4

 

آموزش استفاده از طرح آگهی ترحیم psd  

به طور کلی برای تنظیم و شخصی سازی انواع طرح های لایه باز نیاز است تا کمی با نرم افزار فتوشاپ و ابزارهای موجود در آن آشنا باشید تا بتوانید به بهترین شکل عمل کنید. البته اگر با این برنامه آشنایی کافی نداشته باشید، می‌توانید از یک طراح گرافیک بخواهید تا متناسب با خواسته هایتان طرح را برایتان ادیت کند. 

برای شخصی سازی طرح‌های آگهی ترحیم لایه باز باید طبق مراحل زیر پیش بروید: 

 

  • ابتدا فایل psd را داخل فتوشاپ باز کنید 
  • حالا باید به بخش لایه ها آیا Layers بروید تا بتوانید هر بخش را شخصی سازی کنید 
  • سپس باید متن های مورد نظرتان را با متن های موجود در فایل پیش فرض جایگزین کنید. 
  • حالا می توانید در لایه مربوط به تصویر، عکس فرد متوفی را قرار دهید یا به عبارتی آن را با عکس پیش فرض طرح، جایگزین کنید. 
  • در مرحله بعد می توانید بسته به سلیقه و اهداف خودتان هر یک از المان ها و بخش های جزئی را هم تغییر دهید 
  • در انتها باید بدانید که امکان تغییر فونت، سایز هر بخش، رنگ و مواردی از این قبیل هم وجود دارد 
  • در آخر باید فایل را با فرمت psd یا Tiff ذخیره کنید و آن را به مرکز چاپ مورد نظرتان ارائه دهید تا به تعداد دلخواه چاپ شود. 

 

آگهی ترحیم لایه باز، گزینه ای بهینه و باکیفیت 

به طور کلی استفاده از انواع طرح های لایه باز از قبیل آگهی ترحیم می تواند هزینه های شما را تا حدی کاهش دهد و بتوانید مطابق با سلیقه و سطح نیاز خودتان در سریعترین زمان انواع طرح ها را شخصی سازی کرده و آنها را برای چاپ آماده کنید. پیشنهاد می کنیم اگر برای شخصی سازی طرح ها دانش و مهارت کار با برنامه فتوشاپ را ندارید، با کمی تلاش سعی کنید در حد ابتدایی و پایه، آن را یاد بگیرید تا در شرایط مختلف بتوانید برای مواردی مثل شخصی سازی طرح های لایه باز از این برنامه کاربردی استفاده کنید. همچنین همانطور که گفتیم در حال حاضر گرافیست ها می توانند در مدت زمان کوتاهی انواع طرح های psd را بر اساس خواسته‌های شما، برایتان شخصی سازی کنند. 

 

منبع: 

https://tarhgraphic.com/ 

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها