3 روش شستشوی مدرن فرش ها در قالیشویی آئین خراسان مشهد

کد خبر: 1119448

احتمالا زیاد پیش آمده که از خودتان بپرسید که در کارخانه های قالیشویی دقیقا چه اتفاقی برای فرش ها می افتد؟ امروزه به دلیل رشد و پیشرفت صنعت و تولید انواع ماشین آلات تخصصی شستشوی فرش، از روش های متنوع و مختلفی برای شستشوی انواع فرش و قالی استفاده می شود. فرش های ماشینی، دستباف و یا انواع موکت ها هر کدام بسته به اینکه چه مقدار آلودگی و کثیفی دارند و همچنین با توجه به جنس و الیافی که در آنها بکار گرفته شده، با پاک کننده های مخصوص و متفاوتی که متخصصین حاذق در قالیشویی مشهد تشخیص میدهند شسته می شود. قالیشویی آئین خراسان قطعا یکی از اولین برند های قالیشویی مشهد است که توانسته با بکار گیری هر 3 روش اصولی و تخصصی شستشوی فرش ها، انقلابی در کیفیت شستشوی آنها در بین تمامی قالیشویی ها داشته باشد.

 

1. روش سنتی(توسط متخصصین قالیشویی با استفاده از تجهیزات دستی)

همان طور که از آن پیداست، این روش یکی از قدیمی ترین روش های شستشوی فرش ها میباشد. شاید ابتدا با شنیدن آن فکر کنید که روش پیش پا افتاده و بی فایده باشد ولی جالب است بدانید بهترین کیفیت شستشوی فرش های دستباف که بتواند در عین تمیزی، ضمانت سالمی و عدم رنگ دهی آنها را بکند، همین روش سنتی است که تنها قالیشویی هایی قادر به انجام این کار هستند که باتجربه ترین و حرفه ای ترین کارشناسان شستشوی فرش را دارا باشند همچون قالیشویی آئین خراسان. در طی این روش، مراحل غبارگیری، پهن کردن فرش روی سطح یکسان و پخش مواد شوینده نانو و شستشو صورت میگیرد.

شستشوی سنتی در قالیشویی آئین خراسان مشهد

تنها تفاوتی که این روش با روش قدیمی و نیاکان ما دارد این است که برای خشک کردن فرش ها، آن ها را بر روی دیوار نمی اندازند تا خشک شود بلکه فرش ها را در دستگاه های آبگیر مخصوص می اندازند تا با چرخش در سرعت بالا ، آب فرش ها کاملا گرفته شود تا آن ها را در موعد مقرر بصورت خشک و بدون رطوبت به مشتری تحویل دهند.

2. روش نیمه اتوماتیک(توسط متخصصین قالیشویی با استفاده از تجهیزات اتوماتیک)

در این روش برای شستشوی فرش ها، نیروی انسانی به همراه ابزار و ماشین های مخصوص، اقدام به شستشوی فرش در قالیشویی می کنند. در طی این روش، یک شخص با ابزار های گوناگون و مختلفی چون فرچه و همچنین دستگاه شلاق زن اقدام به شستشوی فرش ها می کند. این روش ترکیبی از هر دو روش سنتی و تمام اتوماتیک است که در آن هم نیروی انسانی حضور دارد و هم ماشین آلات برای شستشوی فرش ها بکار گرفته می شود. در این روش هم فرش ها را روی زمین پهن می کنند تا شسته شود.

 

شستشوی مکانیزه و سنتی قالیشویی آئین خراسان

 

قالیشویی آئین خراسان  با بیش از 40سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق توانسته تا با مدرنیزه کردن سبک سفارش گیری و راه اندازی قالیشویی آنلاین مشهد،  در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی قالیشویی ادیب، آئین خراسان، بانو و گل ابریشم سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد و با بکار گیری بهترین شیوه های شستشوی فرش همواره بالاترین سطح از کیفیت و شستشو را به مشتریان خود ارائه دهد.

3. روش تمام اتوماتیک(توسط انواع دستگاه قالیشویی اتوماتیک با نظارت متخصصین قالیشویی)

در این روش همانطور که از اسم آن پیداست، فرش ها از ابتدا تا انهتای کار تماما توسط دستگاه های تمام اتوماتیک شسته می شوند. این دستگاه ها با تنوع و مدل های گوناگون بسیاری در بازار وجود دارند که به صورت صفحه ای و دیسکی فرایند شستشوی فرش ها را انجام می دهند. در این روش نیروی انسانی صرفا در جابجا کردن و انتقال فرش ها نقش دارد و در داخل کارخانه فرایند شستشوی فرش ها تماماً بوسیله ی این دستگاه ها صورت می پذیرد.

شستشوی تمام مکانیزه فرش در قالیشویی آئین خراسان

این دستگاه ها با داشتن تجهیزات پیشرفته ای که در آن ها بکار گرفته شده است، فرایند شستشوی اصلی، شلاق زنی، فرچه کشی و آب گیری فرش ها را با مواد شوینده مخصوص، که در داخل مخزن دستگاه قرار داده میشود، انجام میدهد. در نهایت قالیشویی فرش ها را در داخل خشک کن ها قرار می دهد تا فرایند آبگیری آن ها بطور کامل صورت پذیرد و آماده ارسال برای مشتری شود. درجه ی بروز بودن و پیشرفته بودن این دستگاه ها نیز با یکدیگر متفاوت است. در قالیشویی آئین خراسان با بکارگیری بروز ترین تجهیزات در زمینه شستشوی فرش ها و مجهز کردن تیم خدمات مبل شویی مشهد در منزل سعی شده تا فرایند شستشو با بالاترین درجه از کیفیت صورت پذیرد تا همواره تفاوت این برند با سایر قالیشویی های مشهد بطور کاملا مشهودی حس شود.

مبل شویی منزل با متخصصین آئین خراسان

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها