چطور با کمترین هزینه آشپزخانه را بازسازی کنیم؟

کد خبر: 1126941

در همه‌ی منازل آشپزخانه‌ها محیطی هستند، که بیشتر وقت خانم‌های خانه‌دار در آن می‌گذرد. فضای آشپزخانه تاثیر به سزایی در روحیه بانوان و جاسازی مناسب اشیا و وسایل دارد. ذات انسان هم تغییر و تحول را دوست دارد و همواره به دنبال زیبایی‌های تکرار نشدنی می‌گردد. قطعا کوچکترین تغییر در محیط زندگی به‌خصوص آشپزخانه، تاثیر شگفت انگیزی در بهبود حال روحی شما خواهد داشت.

آیا بازسازی ارزان آشپزخانه ممکن است؟

همیشه خرید یک خانه نو و جدید امکان‌پذیر نیست. یعنی نمی‌توان به محض دلزدگی از خانه یا آشپزخانه، منزل جدیدی را به سرعت جایگزین کرد. شاید شما هم به دلیل نداشتن بودجه کافی بازسازی آشپزخانه را به تعویق انداخته باشید. اما باید بگوییم که این امر به راحتی امکان پذیر است. شما می‌توانید برای بازسازی آشپزخانه با کمترین هزینه، از لمینت پارکت اقساطی و برای زیباتر شدن و بروزتر شدن آشپزخانه از کابینت ممبران آرشام دکور استفاده کنید. زیرا آرشام دکور یکی از بهترین‌ها در زمینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه اقساطی است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا راهکارهای بازسازی آشپزخانه، با ارزانترین هزینه را به شما ارائه دهیم

ایده‌های بازسازی آشپزخانه با هزینه کم

بازسازی آشپزخانه ممکن است به دلایل متفاوتی انجام گیرد. یکی از این دلایل، کوچک بودن آشپزخانه و گاهی خراب و قدیمی شدن ابزار و وسایل داخلی آن است‌. برای بازسازی، در گام اول علت آن را مشخص کرده، آنگاه به سراغ ایده‌ها بروید. در این قسمت شما را با کم هزینه‌ترین ایده‌های بازسازی آشپزخانه آشنا می‌کنیم.

استفاده از مصالح طبیعی

در ساخت کابینت آشپزخانه‌ها از چوب طبیعی و مصالح طبیعی به کار ببرید. زیرا شما با صرف هزینه‌ای بسیار کم بازسازی آشپزخانه خود را به سمت جلو هدایت می‌کنید. از نظر شکل ظاهری هم آشپزخانه با مصالح طبیعی، خیلی بهتر از آشپزخانه‌هایی هستند که با قیمت بسیار زیاد از مصالح غیر طبیعی ساخته شده‌اند.

رنگ کردن درب کابینت یا تعویض آنها

همانطور که پیش‌تر توضیح دادیم، آشپزخانه از بخش‌های اصلی خانه به حساب می‌آید. به همین دلیل با اعمال کوچکترین تغییرات، تحولات بسیار زیادی در فضای آشپزخانه ایجاد می‌گردد. تعویض یا رنگ کابینت‌ها، یکی از مواردی است که زیبایی آشپزخانه را چند برابر می‌کند. استفاده از برچسب‌های کابینت علاوه بر اینکه در امر بازسازی بسیار مقرون به صرفه هستند، در انتخاب رنگ و انواع مدل به شما کمک شایانی می‌کنند.

تغییر کابینت‌های آشپزخانه

یکی از بهترین تغییراتی که در آشپزخانه به چشم می‌‎آید، تغییر کابینت‌های قدیمی به کابینت‌های جدید و امروزی است. اگر کابینت‌های فلزی و ام دی اف معمولی دارید، برای به روز شدنشان بهتر است از کابینت‌های ممبران به جای آنها استفاده کنید. زیرا این کابینت‌ها یکی از پرطرفدارترین نوع کابینت در چند سال اخیر شناخته شده‌اند. تنوع رنگ بالا و طرح‌های زیبا و متناسب با سبک دکوراسیون، از ویژگی‌های بارز این کابینت به حساب می‌آید. طرح‌های حک شده بر روی این نوع کابینت می‌تواند از طرح‌های شاخص ایرانی باشد، که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. آرشام دکور در زمینه ارائه کابینت‌های ممبران در انواع مدل‌ها توانسته است، کمک شایانی به بازسازی آشپزخانه با هزینه کم کند.

استفاده بیشتر از کف آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما بزرگ است و فضای داخلی بدون استفاده دارد، به جای نصب کابینت می‌‎توانید با ابتکار عمل خودتان قفسه‌های بلند و باریک یا حتی پهن و کوتاه به کف آن نصب کنید.

تغییر رنگ سقف و دیوارهای آشپزخانه

رنگ دیوار یا سقف آشپزخانه بعد از مدتی به دلیل آلودگی، طبخ غذا و چسبیدن مواد چرب بر آنها از بین می‌رود و تخریب می‌گردد. در این موارد حتماً نیاز به بازسازی احساس می‌شود. شما تنها با تغییر رنگ دیوارها آشپزخانه را از چهره قبلی خود خارج کرده و به شکل جدی در می‌آورید. حال برای اینکه هزینه کمتری را صرف کنید، خودتان دست به کار شده و رنگ آمیزی را انجام دهید.

تغییر کفپوش آشپزخانه به لمینت پارکت اقساطی

یکی از مناسب‌ترین راه‌هایی که از طریق آن می‌توان به بازسازی آشپزخانه پرداخت، تعویض کفپوش آن است. کیفیت و مدلی که انتخاب می‌کنید، قیمت خاص خود را دارد که می‌توانید مطابق بودجه خود در انتخاب اقدام نمایید. شما می‌توانید به جای به کار بردن سرامیک، پارکت و کاشی از کفپوش‌هایی با رنگ‌های دلخواه استفاده کنید. اگر تصمیم به خرید پارکت دارید، استفاده از لمینت پارکت اقساطی آرشام دکور یکی از ایده‌آل‌‌ترین گزینه‌هاست. زیرا این مجموعه با ارائه شرایط اقساطی، توانسته به افرادی که بودجه یا توانایی پرداخت یکجای هزینه بازسازی را ندارند، کمک قابل توجهی کند. لمینت پارکت علاوه بر کنترل بالایی که در رطوبت دارد، ظاهر بسیار زیبایی به  آشپزخانه شما می‎بخشد. با وجود همین مزیت‌هاست که پارکت لمینت‌ به یکی از بهترین انواع پارکت‌ها در آشپزخانه تبدیل شده است.

استفاده از شیر آلات جدید

شیرآلات آشپزخانه یکی از مواردی است، که بسیار مورد اهمیت قرار می‌گیرد. زیرا آنها جنبه مصرفی دارند و مدام در معرض دید قرار می‌گیرند. بعد از مدت‌ها این شیرآلات دچار زنگ‌زدگی و پوسیدگی می‌شوند. به همین دلیل تعویض آنها با مدل‌های جدید تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آشپزخانه دارد. پس با صرف هزینه اندکی در تعویض شیرآلات متناسب با دکوراسیون آشپزخانه می‌توانید قدم مهمی در راستای بازسازی آشپزخانه با هزینه کم بردارید.

برداشتن اپن یا دیوار جلوی آشپزخانه

اگر قصد دارید که مدل جدید و مدرنی از آشپزخانه را داشته باشید، ولی هزینه اندکی را صرف کنید. بهتر است، دیوارهای آشپزخانه را بردارید یا حتی آن را تخریب کنید و آشپزخانه را به صورتی تبدیل کنید که کابینت‌ها به شکل جزیره، یا L مانند یا شبه جزیره قرار گیرند.

سخن پایانی

با توجه به تمامی ایده‌ها و نکاتی که در بالا اشاره شد، اگر قصد بازسازی آشپزخانه خود با کمترین هزینه را دارید، از کارشناسان دکوراسیون داخلی خبره کمک بخواهید. این افراد دارای تجربه و دانش کافی برای شناسایی مشکلات آشپزخانه شما دارند و به این ترتیب تغییرات اساسی و به‌جا را به شما پیشنهاد می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها