خبر خوش برای زوج های جوان | پرداخت وام 40 میلیونی جهیزیه | برای ثبت نام وام جهیزیه بخوانید

کد خبر: 1226633

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال را طی سال گذشته پرداخت کردیم که فقط ۳۰۰ میلیارد تومان آن برای جوانان تازه ازدواج کرده به تعداد ۲۵۰۰ نفر بوده است.

خبر خوش برای زوج های جوان | پرداخت وام 40 میلیونی جهیزیه | برای ثبت نام وام جهیزیه بخوانید

عباس اهرابی امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گیلان، با بیان اینکه سال گذشته ۲۲۳۰ خدمت با ارزش ۵۲ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد استان جهت تهیه جهیزیه پرداخت شد، اظهار کرد: این جهیزیه ها شامل تلویزیون و یخچال و ماشین لباس شویی و اجاق گاز و جاروبرقی بود.

وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه اهدا شده به نوعروسان را ۴۰ میلیون تومان دانست و اضافه کرد: همچنین به ۳۹۲ نوداماد مبلغ ۱۰ میلیون تومان هدیه پرداخت کردیم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه امسال بالغ بر ۲۰۰۰ نوعروس برای تهیه جهیزیه ثبت نام کردند، گفت: تا پایان نیمه اول امسال و همزمان با هفته دولت، کالاهای مورد نظر را تامین و اهدا می کنیم.

اهرابی از برگزاری جشن نمادین ازدواج همزمان با سالروز پیوند آسمان حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) خبر داد و بیان کرد: یکی از تاکیدات ستاد ساماندهی امور جوانان ایجاد اشتغال برای جوانان است.

وی ادامه داد: ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال را طی سال گذشته پرداخت کردیم که فقط ۳۰۰ میلیارد تومان آن برای جوانان تازه ازدواج کرده به تعداد ۲۵۰۰ نفر بود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به پرداخت میانگین وام اشتغال ۱۲۰ میلیون تومانی به هر جوان، خاطرنشان کرد: در حوزه ودیعه مسکن نیز اولویت با زوج های جوان است.

وی همچنین از پرداخت کلیه هزینه های آزمایش ژنتیک برای زوج های جوان دهک های اول تا پنجم خبر داد و عنوان کرد: برای افزایش فرزندآوری اقدام به پرداخت کمک بلاعوض ۱۰ میلیون تومانی برای خانواده های تحت پوشش می کنیم.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها