انتقاد پور ابراهیمی از بلاتکلیفی بازنشستگان و کارگران در برنامه هفتم

کد خبر: 1253507

رییس کمیته اقتصادی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از بلاتکلیفی مسائل مربوط به ایثارگران، بازنشستگان و کارگران در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

انتقاد پور ابراهیمی از بلاتکلیفی بازنشستگان و کارگران در برنامه هفتم

جلسه بررسی مواد ارجاعی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در جریان این جلسه محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نسبت به عدم رسیدگی به موضوعاتی از قبیل متناسب سازی حقوق بازنشستگان، مسائل مربوط به ایثارگران، مسائل مربوط به کارگران و نهادهای حمایتی در لایحه برنامه هفتم توسعه انتقاد و اعتراض کرد و تاکید داشت که این موارد باید از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در ادامه گفت: انتظار ما این است که مجلس انقلابی حداقل درباره مسائل مربوط به بازنشستگان، ایثارگران، کارگران و نهادهای حمایتی مصوبات برنامه ششم توسعه را تنفیذ کند و این مسئله کمترین انتظاری است که نمایندگان از رئیس مجلس شورای اسلامی دارند چرا که بازنشستگان در شرایط فعلی با مشکلات معیشتی مختلفی مواجه هستند و باید به سرعت به مسائل و انتظارات و مطالبات آنها رسیدگی شود.

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: شرایط فعلی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید مشکلات مربوط به بازنشستگان، ایثارگران و کارگران به درستی در برنامه هفتم توسعه برطرف شود.

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس پیشنهاداتی را برای رفع مسائل عنوان شده مطرح کرد.

محمد باقر قالیباف با حضور در این جلسه تاکید کرد کمیسیون موارد ارجاعی را به سرعت بررسی کرده و به صحن علنی مجلس ارسال کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیشنهاد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در صحن کمیسیون تلفیق گفت: پیشنهادات کمیسیون تلفیق و کمیته تخصصی در رابطه با موضوعاتی از قبیل متناسب سازی حقوق بازنشستگان، ایثارگران، کارگران، نهادهای حمایتی به طور مستقیم به دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی برای تقویت مواد مطروحه در این بخش ارسال شود.

وی افزود: ما تا روز پنجشنبه هفته جاری جمع‌بندی خود را در رابطه با موضوعات مطروحه با دولت انجام خواهیم داد و این پیشنهادات می‌تواند راهگشا باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها