واریزی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی به حقوق کارمندان | افزایش حقوق کارمندان از کی اعمال می‌شود؟

کد خبر: 1283153

لطیفی گفت: افزایش حقوق در سال جدید به حقوق فروردین کارمندان می‌رسد.

واریزی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی به حقوق کارمندان | افزایش حقوق کارمندان از کی اعمال می‌شود؟

میثم لطیفی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره وضعیت برگزاری آزمون‌های استخدامی دولت اظهار کرد: فعلاً آزمون کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش را برای ۱۹ هزار نفر در نظر داریم که در هفته‌های پیش‌رو برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین آزمون ایثارگران را پیش‌رو داریم که از سال گذشته باقی مانده بود و امیدواریم امسال برگزار شود.

لطیفی تاکید کرد: در سال جدید بنا داریم در آزمون‌های استخدامی یکپارچه عمل کنیم. قرار است برآوردی را باتوجه به بودجه داشته باشیم. در جلسه فوق‌العاده دولت هم به این نکته اشاره شد که حتماً ظرفیت‌های جذب امسال باید در نظام بودجه‌ریزی دستگاه‌های دولتی در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور همچنین اعلام کرد: بنا داریم آزمون یکپارچه‌ای در تابستان طراحی کنیم که دستگاه‌های اجرایی هم باید درخواست‌های خود را اعلام کنند، تامین بودجه انجام شود و ما هم بررسی‌های خود را نهایی کنیم تا آزمون دوازدهم استخدامی برگزار شود.

لطیفی در پاسخ به پرسشی درباره افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری گفت: در دستگاه‌های اجرایی، کارکنان کشوری و لشکری و بازنشستگان بیش از ۵.۵ میلیون نفر هستند و دیروز به کارگزینی‌های دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که احکام جدید را صادر کنند.

وی افزود: امیدواریم افزایش حقوق در سال جدید به فروردین برسد، اما اگر دستگاهی جا ماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

واریزی  ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی به حقوق کارمندان

یکی از موضوعات مهم ویژه پایان سال برای کارمندان و دریافت کنندگان حقوق، اطلاعات درباره افزایش حقوق و دستمزدها در سال جدید است. در این مقاله، جزئیات افزایش حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران در سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: اکنون که به پایان سال نزدیک می‌شویم، بسیاری از افراد به دنبال جابه‌جایی در محیط کار و کسب تجربیات جدید در موقعیت‌های شغلی تازه‌تر هستند. اطلاعات درباره حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ و میزان افزایش آن‌ها می‌تواند به شما در ترسیم مسیر شغلی جدید کمک کند.

میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال ۱۴۰۳

در حال حاضر، متوسط افزایش حقوق کارمندان به نسبت ۲۰ درصد تصویب شده است و حداقل حقوق آنها نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است. به اضافه‌ی این، ۳ هزار امتیاز (معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان) به حقوق کارمندان دولت اضافه می‌شود و حق عائله‌مندی و حق اولاد آنها نیز افزایش قابل توجهی خواهند داشت. با این توصیفات، متوسط افزایش حقوق کارمندانی که کمتر از ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند، تقریباً ۴۰ درصد خواهد بود.

در سال‌های گذشته، تمامی افرادی که بر اساس قوانین وزارت کار استخدام شده‌اند، افزایش حقوق داشتند. به این ترتیب، افرادی که در دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، سازمان انرژی اتمی فعالیت می‌کنند، احتمالاً شامل ۲۰ درصد افزایش حقوق خواهند بود. همچنین، کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، کارمندان مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، و قضات نیز احتمالا شامل این قانون افزایش حقوق در سال ۱۴۰۳ خواهند بود./ خبرآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها