پرداخت کارت هدیه 200 میلیونی از امشب برای حقوق بگیران تامین اجتماعی | با کارت اعتباری رفاه کالا بخرید و اقساطی پرداخت کنید

کد خبر: 1285043

حقوق بگیران تامین اجتماعی که فیش واریزی آن‌ها مربوط به این مجموعه است امکان درخواست برای تسهیلات «رفاه کالا» این مجموعه را دارند. این وام 200 میلیون تومانی به منظور افزایش رفاه مشتریان این بانک ارائه شده است.

پرداخت کارت هدیه 200 میلیونی از امشب برای حقوق بگیران تامین اجتماعی | با کارت اعتباری رفاه کالا بخرید و اقساطی پرداخت کنید

خبرنگار شکیبا بقال زاده:حقوق بگیران تامین اجتماعی که فیش واریزی آن‌ها مربوط به این مجموعه است امکان درخواست برای تسهیلات «رفاه کالا» این مجموعه را دارند. این وام 200 میلیون تومانی به منظور افزایش رفاه مشتریان این بانک ارائه شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که حقوق بگیر هستند و فیش واریزی آن‌ها متعلق به بانک رفاه است، امکان درخواست وام 200 میلیونی این مجموعه با سود 18 درصدی را دارند. افراد گذشته از داشتن واریز فیش حقوقی باید اعتبار شغلی داشته باشند تا امکان درخواست برای این وام را داشته باشند. سپرده لازم برای دریافت این وام قرض الحسنه اعلام شده و متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانکی داشته باشند. افراد باید این وام را حداکثر طی 10 ماه بازپرداخت کنند.

افراد با این تسهیلات امکان خرید انواع کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارند. به طور کلی این فروشگاه‌ها از نوع زنجیره‌ای، لوازم خانگی، فرش و … هستند. افراد به منظور دریافت لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه امکان مراجعه به سایت اصلی این بانک را دارند. مراکز ین وام به شکل کارت اعتباری ارائه می‌شود و در صورتی تمام این مبلغ به متقاضی ارائه می‌شود که حقوق وی 60 درصد مبلغ اقساط را پوشش بدهد.

مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

افرادی که تمام مبلغ وام مذکور را دریافت می‌کنند، با توجه به سود 18 درصدی و بازپرداخت 10 ماهه باید هر ماه حداقل 21 میلیون و 686 هزار و 836 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به 16 میلیون و 868 هزار و 356 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود ان نیز 218 میلیون و 928 هزار و 356 تومان اعلام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها