کارآفرینی با نقاشی روی شیشه و آینه

کد خبر: 713527

حتی وقتی مریم هفت هشت ساله بود می‌شد حدس زد که در آینده با هنرمندی فوق العاده و نقاشی کاربلد رو به رو می‌شویم. معلم‌ها دفترش را با آن نقاشی‌های پایین مشقش دست به دست می‌کردند و لب ورمی‌چیدند و با تحسین به دفترش نگاه می‌کردند. ولی چه اتفاقی می‌تواند مریم را از آن دنیای رنگی دور کند؟

سرویس اقتصادی فردا: حتی وقتی مریم هفت هشت ساله بود می‌شد حدس زد که در آینده با هنرمندی فوق العاده و نقاشی کاربلد رو به رو می‌شویم. معلم‌ها دفترش را با آن نقاشی‌های پایین مشقش دست به دست می‌کردند و لب ورمی‌چیدند و با تحسین به دفترش نگاه می‌کردند. ولی چه اتفاقی می‌تواند مریم را از آن دنیای رنگی دور کند؟ سال‌هایی که کم کم پای رایانه به جامعه باز می‌شد و پر از تازگی و جذابیت بود، وارد دنیای صفر و یک شد. ولی حتی چهارده سال دوری از فضاهای هنری باعث نشد که آن دنیای رنگی فراموشش شود.
در یک روز به ظاهر معمولی در واحد تکنیک پیشرفته دانشگاه چند تابلوی ویترای چشم خانم مریم اصغری را می‌گیرد. خودش در توصیف آن روز همان جمله معروف را می‌گوید: «یک دل نه بلکه صد دل عاشقش شدم».

حالا تابلوهای خانم اصغری با تصویرسازی‌های ذهنی‌اش چیزهایی هستند که نمونه‌اش جای دیگری دیده نمی‌شود. تابلوهایی که توی یک اتاق نُه متری متولد می‌شوند. هنرمندهای زیاد دیگری هم هستند که مثل خانم اصغری کم دیده شده و پر ذوق هستند. . در باسلام جمع خیلی از تولیدکننده‌ها و کارآفرینان خرد کشور جمع است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها