تشکیل صف در مقابل پمپ های بنزین

کد خبر: 762169

در حالی که سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و تعدادی دیگر از مسئولین از وجود سوخت به اندازه کافی در جایگاه ها خبر داده اند، گزارش های رسیده از خبرنگاران مهر در مناطق مختلف استان تهران مانند شهرستان شهریار، ورامین و رباط کریم حکایت از عدم ارائه سوخت به مردم توسط متصدیان جایگاه ها دارد.

تشکیل صف در مقابل پمپ های بنزین

خبرگزاری مهر: گزارش های رسیده از برخی مناطق استان تهران حکایت از صف طولانی در مقابل پمپ های بنزین و عدم ارائه سوخت توسط جایگاه ها دارد.

در حالی که سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و تعدادی دیگر از مسئولین از وجود سوخت به اندازه کافی در جایگاه ها خبر داده اند، گزارش های رسیده از خبرنگاران ما در مناطق مختلف استان تهران مانند شهرستان شهریار، ورامین و رباط کریم حکایت از عدم ارائه سوخت به مردم توسط متصدیان جایگاه ها دارد.

برخی اخبار تایید نشده نیز حاکی از عرضه سوخت با قیمت بیشتر از نرخ مصوب در برخی جایگاه است.

معاون فرماندار ورامین در این خصوص در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد سوخت گیری در سطح شهرستان ، در صورت نیاز به شارژ جایگاه ها باید مکاتبات لازم با استان صورت می گیرد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان تهران در این خصوص به خبرنگار ما گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی و به گفته مسئولین این شرکت، حدود یک ساعت پیش خودروهای توزیع سوخت به شهرستان های استان تهران اعزام شده اند و این مشکل به زودی رفع می شود.

حسین الماسی از مردم خواست، تا آرامش خود را حفظ کنند و از هجوم به پمپ بنزین ها بپرهیزند، چرا که خودروهای توزیع سوخت به زودی به جایگاه های موجود در شهرستان ها خواهند رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها