تخفیف ۸۰ درصدی حقوق و عوارض بندری چابهار

کد خبر: 826904

مدیرکل توافقنامه‌ها و توسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی از ارائه تخفیف تا سقف ۸۰ درصدی در بخش حقوق و عوارض بندری و هزینه های مترتب بر کشتی های لاینر بندر چابهار خبر داد.

تخفیف ۸۰ درصدی حقوق و عوارض بندری چابهار
خبرگزاری تسنیم: مدیرکل توافقنامه‌ها و توسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی از ارائه تخفیف تا سقف ۸۰ درصدی در بخش حقوق و عوارض بندری و هزینه های مترتب بر کشتی های لاینر بندر چابهار خبر داد.
محمد علی اصل سعیدی‌پور با اشاره به تخفیف‌های بندری با هدف توسعه سواحل مُکران با مشارکت هند، اظهار کرد: استراتژی سازمان بنادر این است که به غیر از ارسال محموله‌های ترانزیتی به افغانستان، ازبکستان و سایر کشور‌های این مسیر، استان‌های شرقی کشور را هم در رساندن کالا از طریق زمینی و دریایی با کمترین هزینه حمایت کند. وی افزود: با هدف تشویق سرمایه‌گذاران پیشنهاد شده با توجه به نوع سرمایه گذاری تا ۹۰ درصد اجاره بهاء به حداقل برسد، ضمن این‌که تا سقف ۸۰ درصد در بخش حقوق و عوارض بندری و هزینه‌های مترتب بر کشتی‌های لاینر در بندر چابهار تخفیف داده شود. وی با بیان این‌که توسعه باید به سمت دریا هدایت شود و یکی از پتانسیل‌های موجود در کشور بندر چابهار است درباره اعمال تخفیف‌های در بندر چابهار افزود: تخفیف در هزینه THC کالا‌های کانتینری تا سقف ۹۰ درصد و یدک کشی و لایروبی تا سقف ۶۰ درصد تخفیف از مهم‌ترین مشوق‌های سازمان بنادر جهت رونق تجارت در بندر اقیانوسی چابهار است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها