فرار سرکردگان منافقین از لیبرتی +عکس و مشخصات

کد خبر: 556087

بسیاری از سرکردگان و نیروهای باقیمانده منافقین در کمپ لیبرتی در عراق در حال فرار به کشورهای اروپای غربی ازجمله آلبانی هستند.

فرار سرکردگان منافقین از لیبرتی +عکس و مشخصات

خبرگزاری فارس: با تعطیلی و تخلیه اردوگاه اشرف، بازماندگان منافقین یا از عراق خارج شدند و یا به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد رفتند اما طی هفته های گذشته اخبار زیادی مبنی بر فرار این افراد با اسامی مستعار و حتی با مشخصات افراد فوت شده به گوش می‌رسد. هم اکنون حدود 1000 نفر در کمپ لیبرتی ساکن هستند و سرکرده های منافقین که اسامیشان در لیست تحت تعقیب سازمان قضایی عراق قرار دارد با کمک برخی مقامات عراقی موفق به فرار به سمت آلبانی و کشورهای اروپای غربی شدند. البته انتشار اخباری مبنی بر آغاز مذاکره همکاری قضایی بین ایران و کشور آلبانی موجبات نگرانی منافقین را فراهم کرده است. این گزارش به بیان اسامی و مشخصات تعدادی از سرکرده های فراری فرقه منافقین از کمپ لیبرتی در عراق پرداخته است.

سمیرا شمس:

- رئیس ستاد پشتیبانی - دارای سابقه شرکت در عملیات مروارید ( انتفاضه شعبانیه) و کشتار مردم کرد و دو دهه سرکوب اعضای اسیر در کمپ اشرف ولیبرتی - یکی از عاملین سرکوب نیروها و جلوگیری از خروج اعضای ناراضی با کنترل های فیزیکی و امنیتی

حمیده شاهرخی با نام جعلی زهرا علیپور
- عضو قدیمی تشکیلات و یکی از عاملین سرکوب اعضا

- فرمانده مراکز نظامی و پشتیبانی - فرمانده یکی از محورهای جلودار حمله به شهرهای کردنشین در عملیات مروارید - برگزاری آموزش های مغزشویی و تکرار سخنرانی های رجوی بصورت مستمر در جلسات جلسات اجباری یگان ها

مژگان محمد زمانی

- معاون مسئول اول - رئیس بخش اجتماعی عراق - ( نام یکی از بخش های جاسوسی و خبر چینی در سازمان جهت جذب مزدور و جاسوس از بین مردم عراق) در فاصله بین سال های 2002 تا 2009 و بعد از سقوط صدام سیستم اجتماعی عراقی بصورت گسترده ای برای خرابکاری، ایجاد اغتشاش در روند صلح و تلاش برای براندازی حکومت وقت کشور فعال شد. این سیستم در ابتدای کار بیش از 300 تا 400شاخک اطلاعاتی تحت پوشش نیروی جدید عراقی جذب و در کمپ اشرف بحالت پانسیون نگهداری می کرد. افراد دوره های مختلف آموزش های ایدئولوژی فرقه و جاسوسی را زیر نظر اعضای سازمان فرا گرفتند. علاوه بر آنان نزدیک به 600 شاخک اطلاعاتی در شهرهای مختلف عراق با تطمیع پول و حقوق بکار گرفته شده بودند.

فهیمه ماهوزی

- فرمانده تانک های عملیات مروارید -یکی از فرماندهان ستادی موسوم به داخله (بخشی که رو به داخل ایران به فعالیت های جذب نیرو ، پول ، جاسوسی و اقدامات خرابکارانه می پردازد)

پروین صفایی
- رئیس بخش های مالی و پولشویی سازمان

- رئیس بخش کنترل تشکیلات ( وظیفه رصد روزانه درونی ترین و شخصی ترین حالات افراد و انتقال به تشکیلات)

فتانه عوض‌پور

- از فرمانده هان قدیمی نظامی و آموزشی فرقه که در سرکوب و کنترل اعضا و نگه داشتن آنها در فرقه دست دارد. - دارای سابقه شرکت در عملیات کُردکشی

افسانه پیچگاه

از مسئولین بخش مالی و پولشویی فرقه در طی دو دهه

احمد حنیف‌نژاد

وی یکی اعضای مرکزیت قدیم و از سران به زیر کشیده توسط رجوی می باشد - حنیف نژاد که سابقه ای بیش از رجوی و دوبرابر سران رده اول سازمان دارد. بعد از کودتای رجوی در سال 1368 از تمامی عناوین و مسئولیت هایش خلع شده و با تحقیر و اهانت های رجوی به گوشه ای رانده شد و مانند سایر اعضا رده پایین در امور ساده به کار گرفته می شد رجوی برای تحقیر بیشتر و بی ارزش کردن او در برخی جلسات از او می خواست به زبان ترکی نوحه سرایی کند و لهجه او را مورد تمسخر و شوخی قرار می داد.

حسن حسن زاده محصل

- عضو ضد اطلاعات و بازجو و شکنجه گر فرقه - با نام مستعار جلال - افسر شهربانی در زمان محمد رضا پهلوی - نیروی ضد اطلاعات سازمان منافقین با مسئولیت پرونده سازی علیه نفرات - فرمانده توپخانه - فعالیت در ستاد امنیت - فعالیت در بخش ضد اطلاعات - یکی از بازجویان اصلی و مسئول شکنجه و بازجویی نفرات در سال 73 - مسئول چک امنیتی نفرات - فرماندهی قرارگاه - همکاری با افسران بعث عراق - همکاری با استخبارات علیه اسرای ایرانی در عراق - شکنجه گر سازمان منافقین وی دارای شخصیتی منفی در بین اعضای سازمان است.

غفور

- فرمانده ترور - افسر اطلاعات و علمیات محورهای نظامی با سابقه شرکت و فرماندهی در عملیات های مرصاد و عملیات کُردکشی موسوم به «مروارید»

محمدرضا محدث

- زندانبان و شکنجه گر نفرات در تشکیلات منافقین از سال 1373 -فرمانده ترور - افسر اطلاعات و علمیات محورهای نظامی - فرماندهی امور امنیتی و مزدوری

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها