قیمت درب کشویی پارکینگ

درب اتوماتیک کشویی

کد خبر: 1132496

درب اتوماتیک کشویی و کرکره ای هم امنیت ماشین شما را فراهم می کنند و هم تردد را راحت می کنند. این درب ها با استفاده از یک ریموت باز و بسته می شوند. درب کرکره ای معمولا از فولاد و آلومینیوم ساخته می شود و مقاومت بالایی هم در برابر ضربه و آسیب های دیگر دارد. عملکرد بی صدا و حداقل فضای اشغالی توسط درب، از ویژگی های مهمی است که درب کشویی و کرکره ای را محبوب می کند. اگر قصد ساخت و ساز یک ساختمان یا بازسازی درب پارکینگ را دارید، استفاده از این درب ها برای شما عالی است. در این مقاله قصد داریم شما را با این 2 نوع درب کشویی و کرکره ای و عوامل اثرگذار بر قیمت آن ها آشنا کنیم.

 

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی در مکان های مختلفی مثل هتل ها، فروشگاه ها، ساختمان های اداری و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها با استفاده از سنسور هایی که در دل خود دارند، باز و بسته می شوند. بسته شدن اتوماتیک درب ها از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. این درب ها معمولا با فریم هایی محکم تولید می شوند تا مقاومت لازم را داشته باشند. علاوه بر سنسور در برخی از طراحی های این درب، امکان استفاده از ریموت برای کنترل باز و بسته شدن درب، وجود دارد. تنوع بالایی که در تولید درب اتوماتیک کشویی وجود دارد، امکان انتخاب راحت متناسب با نیاز های شما را فراهم می کند.

قیمت درب کشویی پارکینگ

همانطور که گفتیم درب کشویی کاربرد های مختلفی دارد. یکی از این کاربرد ها، استفاده از آن در پارکینگ ویلا یا ساختمان مسکونی و تجاری است. با استفاده از یک ریموت، درب با کنترل شما باز یا بسته می شود. این نوع کنترل ایمنی ساختمان یا ویلای شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. درب کشویی امکان وارد شدن افراد متفرقه به پارکینگ را تا حد زیادی کاهش می دهد و از ماشین و اسباب شما در پارکینگ به خوبی مراقبت می کند. قیمت درب کشویی پارکینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

درب اتوماتیک کشویی

  1. اندازه درب

اندازه درب یکی از بدیهی ترین پارامتر های موثر در قیمت درب کشویی پارکینگ است. اندازه های متنوع درب پارکینگ برای انواع پارکینگ ها طراحی و تولید شده است. در صورتی که اندازه های موجود برای درگاه شما مناسب نبود، می توانید اندازه مورد نظرتان را سفارش دهید. سفارشی سازی هم بر قیمت درب مورد نظر شما اثرگذار است. 

  1. مکانیزم های باز و بسته شدن درب

درب های اتوماتیک پارکینگ با سیستم های مختلفی باز و بسته می شوند. هر یک از این سیستم ها بر قیمت درب اثر دارند. علاوه بر آن هر یک از این مکانیزم ها هزینه نصب متفاوتی هم برای شما خواهند داشت. بهتر است هزینه نصب را هم در زمان محاسبه هزینه های کلی در نظر بگیرید. 

  1. مواد اولیه

سومین عامل موثر بر قیمت درب کشویی، مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت آن است. مواد مختلفی مثل وینیل، چوب، آلومینیوم، فایبر گلاس، استیل برای ساخت درب کشویی مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از این مواد قیمت های مختلفی دارند. استفاده از هر یک از این مواد بر دوام و طول عمر درب اثر دارد. وینیل کم هزینه ترین مواد اولیه برای ساخت هر درب اتوماتیکی است.

قیمت درب کرکره ای پارکینگ

در ادامه به بررسی قیمت درب کرکره ای پارکینگ خواهیم پرداخت.

یکی دیگر از محصولاتی که برای پارکینگ مناسب است، درب کرکره ای است. استفاده از این نوع درب نسبت به درب کشویی، برای پارکینگ رایج تر است. درب های کرکره ای تنوع زیادی دارند و در مدل های جیبی، فرانسوی، آکاردئونی و... تولید می شوند. درب کرکره ای معمولا در جهت های پایین به بالا و در طرفین باز و بسته می شود. درب کرکره ای به خوبی می تواند از ماشین شما در پارکینگ محافظت کند. این درب ها در برابر نفوذ عابر پیاده یا ماشین بسیار مقاوم هستند. ماده UPVC یکی از مواد اولیه ای است که علاوه بر وزن سبک در مقاومت هم نمره خوبی دریافت می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های درب کرکره ای این است که فضای بسیار کمی اشغال می کند. استفاده از آن برای پارکینگ هایی که فضای محدودی دارند، پیشنهاد می شود. یکی از کم جا ترین این درب ها، نوع جیبی آن است که در زمان بسته شدن درون دیوار قرار می گیرد. کار با درب کرکره ای بسیار ساده است و با استفاده از ریموت در سرعت بالایی باز و بسته می شود. به این ترتیب وقت شما هدر نمی رود. 

عایق کاری درب کرکره ای

یکی از امکاناتی که در بعضی از درب های کرکره ای وجود دارد، امکان عایق کاری است. عایق کاری اجازه ورود هوای سرد در زمستان و هوای گرم در تابستان را نمی دهد. عایق بندی درب بر قیمت درب کرکره ای پارکینگ اثر مستقیم دارد. با استفاده از عایق می توانید هزینه های انرژی خود را هم تا حد زیادی کاهش دهید. ضمن اینکه عایق اجازه ورود سر و صدا به پارکینگ را نمی دهد. 

درب های کرکره ای در زیبایی و مدرن کردن پارکینگ شما تاثیر به سزایی دارند و می توانید ظاهر پارکینگ را به بهترین نحو زیبا کنید. به یاد داشته باشید که در زمان محاسبه قیمت درب کرکره ای پارکینگ یا درب کشویی حتما هزینه نصب را هم در نظر بگیرید. به دلیل اینکه این درب ها با برق و سیم کشی های تخصصی کار میکنند و نیاز به نصاب های متخصصی هم دارند. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها