هشدار انصارالله به ائتلاف عربی

کد خبر: 1145544

سخنگوی نیروهای مسلح یمن به دشمن نسبت به سرانجام نقض‌های مداومش و عدم رفتار مسئولانه در قبال آتش‌بس بر اساس توافق‌های صورت گرفته، هشدار داد.

هشدار انصارالله به ائتلاف عربی

 به نقل از پایگاه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن و علی احسن المطری، مدیر اداره مالی یمن به دیدار نیروهای یمنی در خط مقدم نبرد در مأرب رفتند و از آمادگی جنگی و ماهیت ماموریت‌های سپرده شده به نیروها مطلع شدند.

یحیی سریع در این دیدارها آمادگی و روحیه بالای نیروهای مبارز و ثابت قدم بودن آنها در انجام ماموریت‌هایشان را ستود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله خاطرنشان کرد: مردم ما در حال حاضر در لحظات تعیین‌کننده‌ای در تاریخ به سر می‌برند، یا ائتلاف متجاوز نیت صادقانه خود برای صلح و جدیتش در اجرای آتش‌بس و سپس پایان دادن به تجاوزات و محاصره و خارج کردن نیروهای خارجی را نشان می‌دهد، یا اینکه مثل گذشته نقض عهد می‌کند، چراکه این ائتلاف از اجرای آتش‌بس به صورت مطلوب آن شانه خالی کرده و وجهه واقعی خود که همراه با حیله و مکر و جنایت است، نشان داده است.

وی به دشمن در مقابل این اوضاع نسبت به سرانجام نقض‌های مداومش و عدم رفتار مسئولانه در قبال آتش‌بس بر اساس توافق‌های صورت گرفته هشدار داد.

از زمانی که آتش‌بس با نظارت سازمان ملل از بیش از یک ماه قبل در یمن آغاز شد، طرف‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی- سعودی بیش از شش هزار نقض آتش‌بس داشته‌اند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها