درخواست انصار الله یمن از کشورهای اسلامی

کد خبر: 1238321

رهبر انصار الله یمن خواستار موضع قاطع و شدید کشورهای اسلامی در مقابل لابی صهیونیستی در جهان، آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.

درخواست انصار الله یمن از کشورهای اسلامی

رهبر انصار الله یمن خواستار موضع قاطع و شدید کشورهای اسلامی در مقابل لابی صهیونیستی در جهان، آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد، عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصار الله در سخنانی که شامگاه شنبه ایراد کرد خواستار موضع قاطع کشورهای اسلامی در مقابل رفتارهای موهن به مقدسات به ویژه قرآن کریم شد.

عبدالملک بدرالدین با اشاره به موضع برخی از کشورهای عربی و اسلامی در عدم قطع رابطه با کشورهایی که در آنجا اهانت به قرآن کریم تسهیل و انجام شد آن را بیانگر عدم وابستگی واقعی آنها به اسلام توصیف کرد.

وی تاکید کرد: حال که شرایط بسیاری از رژیم‌ها در جهان اسلام در قبال مقدس‌‌ترین مقدسات اسلام به این شکل رسیده به طور حتم باید منتظر کسانی باشند که به خاطر این کار به خشم بیایند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: این حاکمان نشان می‌دهند که واجد شرایط و توانمندی تصدی این مسئولیت را نداشته و افراد امینی برای امانتی که امت به دوش آنها در قبال امت و مقدساتش قرار داده نیستند.

الحوثی در بخش دیگری از سخنرانی خود تاکید کرد: تجاوز علیه یمن با نظارت مستقیم آمریکا و بریتانیا و اجرای سعودی و اماراتی همچنان ادامه دارد.

او خاطر نشان کرد: گرچه ما در مرحله کاهش درگیری و فراهم کردن زمینه وساطت عمانی هستیم اما این امر باعث نمی‌شود که از اقدامات دشمنان برای تحقق اهدافشان غافل بمانیم.

وی خاطر نشان کرد: نمی‌توان در برابر اقدامات سعودی و اماراتی برای اجرای برنامه‌های آمریکا و انگلیس علیه ملت ما و منابع طبیعی‌اش ساکت بمانیم.

به گفته رهبر انصار الله: ما نمی‌توانیم در مقابل آنچه رخ می‌دهد طولانی مدت سکوت کنیم و زمان مناسبی به میانجی گری اعطا شده است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها