انصارالله یمن ناوشکن آمریکایی را هدف قرار داد | پنتاگون تایید کرد

کد خبر: 1259910

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ناو رزمی «یو اس اس کارنی» و چند کشتی در دریای سرخ هدف حمله موشکی و پهپادی یمنی‌ها قرار گرفته‌ است.

انصارالله یمن ناوشکن آمریکایی را هدف قرار داد | پنتاگون تایید کرد

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ناو رزمی «یو اس اس کارنی» و چند کشتی در دریای سرخ هدف حمله موشکی و پهپادی یمنی‌ها قرار گرفته‌ است.

یک مسئول وابسته به وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ادعا کرد که چند موشک و پهپاد از خاک یمن به سمت ناوشکن آمریکایی ناو رزمی «یو اس اس کارنی» و چند کشتی تجاری در دریای سرخ شلیک شد.

الجزیره به نقل از منابع وابسته به دریانوردی ارتش یمن گزارش داد، یکی از کشتی‌هایی اسرائیلی توسط نیروهای مسلح در دریای سرخ هدف قرار گرفت‌.

همچنین خبرگزاری رویترز گزارش داد که یک کشتی کانتینری در سواحل بندر حدیده یمن هدف حمله یک پهپاد قرار گرفت.

شبکه خبری اسکای نیوز به نقل از منابع وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن به دو کشتی که احتمالا اسرائیلی هستند، حمله کردند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که یک کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی با پرچم باهاما هنگام حرکت به سمت جنوب در حدود ۳۵ مایل دریایی از سواحل غربی یمن توسط نیروهای مسلح یمن توقیف شد.

پنتاگون: یک ناو جنگی آمریکا و چندین کشتی تجاری در دریای سرخ مورد حمله قرار گرفتند

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مدعی شد که امروز (یکشنبه) یک کشتی جنگی آمریکایی و چندین کشتی تجاری در دریای سرخ مورد حمله قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پنتاگون در بیانیه خود اعلام کرد: از گزارش‌های مربوط به حملات به ناو یواس‌اس کارنی (USS Carney) و کشتی‌های تجاری در دریای سرخ آگاه هستیم و به محض اینکه اطلاعاتی در دسترس قرار گیرد، ارائه خواهیم کرد.

یک مقام آمریکایی به شرط ناشناس ماندن مدعی شد که ناو کارنی دست‌کم یک پهپاد را در طول حمله رهگیری کرده است.

بر اساس این گزارش، پنتاگون به درخواست برای اظهار نظر فوری پاسخی نداده است.

از سوی دیگر، ارتش بریتانیا چندی پیش بدون ارائه جزئیات بیشتر مدعی شد که یک فعالیت پهپادی و انفجار احتمالی در دریای سرخ صورت گرفته است.

همچنین خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی دریایی گزارش داد که امروز (یکشنبه) یک کشتی باری حین حرکت در دریای سرخ مورد اصابت حداقل ۲ پهپاد قرار گرفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها