روز پر تلفات برای ارتش صهیونیستی

کد خبر: 1261280

شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در ساعات گذشته ۶ نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و سه تانک را نیز در محور خان یونس غزه منهدم کرده که کشته‌ها و تجهیزات انهدامی ارتش اسرائیل به ترتیب به ۱۹ و ۱۰ عدد می‌رسد.

 روز پر تلفات برای ارتش صهیونیستی

شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در ساعات گذشته ۶ نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و سه تانک را نیز در محور خان یونس غزه منهدم کرده که کشته‌ها و تجهیزات انهدامی ارتش اسرائیل به ترتیب به ۱۹ و ۱۰ عدد می‌رسد.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی بیانیه‌‌ای اعلام کرد که 6 نظامی صهیونیست از جمله یک افسر با بمب‌گذاری دو خانه در منطقه جبالیا واقع در شمال نوار غزه کشته شده‌اند.

بر اساس این بیانیه، نیروهای ویژه ارتش صهیونیستی در این دو خانه حضور داشتند که بمب‌های ضد نفر منفجر شد و در اثر آن، این 6 نفر کشته شده‌اند. با کشته شدن این 6 نفر شمار کشته‌های امروز صهیونیست‌ها در نوار غزه به 19 نفر بر اساس آمار حماس افزایش یافته است.

انهدام تانک اسرائیلی دیگر

گردان‌های القسام همچنین از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای رژیم اسرائیل در شرق شهر خان‌یونس (جنوب غزه) با راکت یاسین 105 خبر داد. مقاومت اسلامی فلسطین همچنین تجمع نظامیان صهیونیست در مرکز نظامی«صوفا» را با راکت هدف قرار داد.

دقایقی بعد القسام از انهدام دو تانک دیگر در محور خان‌یونس خبر داد که طی امروز مجموع خودروهای رزرهی، تانک و بولدوزر منهدم شده به 10 عدد می‌رسد.

این تعداد تلفات انسانی و خسارات تجهیزاتی ارتش رژیم اسرائیل در شصت و پنجمین روز از جنگ علیه غزه کم سابقه است./تسنیم

 ارتش اسرائیل کشته شدن 425 نظامی خود را تایید کرد

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد 425 نظامی خود را در نبرد با نیروهای مقاومت فلسطین از دست داده و 255 نفر از نیروهای این رژیم که در جنگ مجروح شده‌اند، در وضعیت خطرناکی قرار دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد از زمان آغاز جنگ در نوار غزه، ۴۲۵ نفر از نظامیان اسرائیلی کشته و ۱۵۹۳ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

براساس بیانیه‌ ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۵۵ نفر از نظامیانی که مجروح شده‌اند، هم‌اکنون در وضعیت خطرناکی قرار دارند و شمار مجروحان کنونی ارتش از ۵ هزار نفر فراتر رفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار از هفتم اکتبر تاکنون صفحه‌ای در وبگاه رسمی خود ایجاد کرده و در آن آمار کشته‌ها و مجروحان خود را ثبت کرده است. با این حال، نیروهای مقاومت فلسطین تاکید دارند که آمار اعلام‌ شده از سوی ارتش اسرائیل واقعی نیست و تلفات بسیار بیشتر از آمار اعلام‌ شده است.

در بیانیه امروز ارتش همچنین اشاره شده ۹۷ نفر از نظامیان اسرائیلی بعد از آغاز جنگ زمینی در غزه کشته و ۵۹۹ سرباز و افسر مجروح شده‌اند که جراحت ۱۲۷ نفر از آن‌ها عمیق توصیف شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه این بیانیه اعلام کرد که بیش از ۲۰۰۰ نظامی این رژیم در جنگ با نیروهای مقاومت قطع عضو شده‌اند.

این بیانیه در حالی منتشر شده است که «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس، امروز، طی چند بیانیه اعلام کرد که نیروهای مقاومت توانسته‌اند حدود ۲۰ نظامی اسرائیلی را از پا درآورند.

قسام همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت چند خودروی زرهی و یک تانک اسرائیلی را امروز هدف حمله قرار داده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها