حمدان: دشمن در تحقق اهدافش ناکام ماند

کد خبر: 1267825

اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که دشمن در تحقق اهدافش ناکام ماند و اینکه اسرای اسرائیلی جز با شروط مقاومت بازنمی‌گردند.

 حمدان: دشمن در تحقق اهدافش ناکام ماند

اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که دشمن در تحقق اهدافش ناکام ماند و اینکه اسرای اسرائیلی جز با شروط مقاومت بازنمی‌گردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان امروز چهارشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد: با افتخار در برابر پایداری اسطوره‌ای مردم غزه در برابر کشتارها و جنایات روزانه اشغالگران اسرائیلی سر تعظیم فرود می‌آوریم.

ادامه صحبت‌های وی به شرح زیر است:

«از دلاورمردان قسام، گروهان‌های قدس و تمامی قهرمانان مقاومت فلسطین که همچنان در حال به خاک مالیدن پوزه اشغالگران اسرائیلی و مجبور کردن سران آن‌ها به پرداخت بهای جنایات خود علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین هستند، تمجید کرده و به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

دشمن صهیونیستی برای 96امین روز متوالی به جنایات وحشیانه و نسل‌کشی علیه بیش از دو میلیون فلسطینی در نوار غزه ادامه می‌دهد و برای این منظور انواع و اقسام سلاح‌ها و بمب‌های ممنوعه بین‌المللی را که همگی از طرف آمریکا برای این رژیم ارسال شده، بکار گرفته است.

جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی نه تنها مردم غزه، بلکه عموم ساکنان کرانه باختری و قدس را هم از طریق محاصره شهرها و اردوگاه‌ها، بازداشت، ترور و تخریب هدفمند خانه‌ها و زیرساخت‌ها در برگرفته است.

از آغاز نبرد طوفان الاقصی بیش از 353 نفر در کرانه باختری به شهادت رسیدند و همه دنیا شاهد بودند که چگونه خودروی زرهی صهیونیست‌های اشغالگر یکی از شهدا را در طولکرم زیر گرفت و در جنین نیز چگونه یک پهباد اسرائیلی جوانان فلسطینی را هدف قرار داد و 7 نفر از جله 4 برادر را به شهادت رساند.

دشمن به دنبال کسب تصویر پیروزی در غزه است اما سرافکنده مجبور به عقب‌نشینی از شمال غزه شد.

ترویج انتقال به مرحله سوم جنگ در غزه توسط اشغالگران تبلیغاتی دروغین و آشکار است.

دشمن نتوانسته هیچ یک از اهداف خود را محقق کند و اسرای این رژیم جز با تحقق شروط مقاومت بازگردانده نخواهند شد.»/تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها