نخستین واکنش عالم شیعه سوری به آزادی شیعیان در شمال حلب/ تبریک به امام عصر، مراجع و دعوت از مؤمنین برای بازسازی این دو شهر

کد خبر: 489287

این پیروزی ارزشمند، نتیجه خون شهدای ابرار ما بود. آری خون شهدای ابرار باعث این پیروزی شد؛ همچنین خون مجروحان سرافراز... و نتیجه آن، گسترش سلحشوری و پیروزی های قهرمانان در میان اهل ایمان بود که به یاری دلاوران نبل و الزهراء آمدند.

سرویس بین الملل فردا: به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی و رفع حصار از دو شهر شیعه نشین نبل و الزهراء، آیت الله «» عالم بزرگ شیعیان شهر حلب و نماینده مراجع تقلید در شمال سوریه، با صدور یک بیانیه تصویری این واقعه شیرین را به امام عصر، مراجع تقلید و مؤمنین تبریک گفت.
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَىٰ لَكُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُكُم بِهِ ۗ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ {آل عمران ، آیه 126}
گرم ترین درودها و خالصانه ترین تبریک و تهنیت خدمت مولایمان حضرت صاحب الزمان و مراجع بزرگوار اسلام و تمامی مؤمنین در سراسر جهان به مناسبت پیروزی ارزشمندی که ارتش عربی سوریه و نیروهای سرفراز همپیمان آن مانند مقاومت اسلامی و نیروهای دفاع وطنی (بسیج سوریه) به دست آوردند. این پیروزی، رفع محاصره ظلم و جوری بود که بیش از 4 سال به صورت مستمر بر برادران ما در شهرهای نبل و الزهراء تحمیل شد؛ محاصره ای که منجر به کمبود دارو، غذا و بمباران دائمی این دو شهر از سوی گروه های مسلح و تروریست شده بود تا بتوانند مقاومت اهالی این دو شهر را بشکنند.
این پیروزی ارزشمند، نتیجه خون شهدای ابرار ما بود. آری خون شهدای ابرار باعث این پیروزی شد؛ همچنین خون مجروحان سرافراز... و نتیجه آن، گسترش سلحشوری و پیروزی های قهرمانان در میان اهل ایمان بود که به یاری دلاوران نبل و الزهراء آمدند. و امروز نوبت مؤمنان سراسر جهان است که با کمک های مالی و انواع مساعدات، آثار شوم بیش از 4 سال محاصره، بمباران و تنگدستی تحمیلی را از این دو شهر سرافراز پاک کنند.
از خداوند منان می خواهم به زودی ما را با برادران و خویشان خود در نبل و الزهراء گرد هم آورد؛ در حالی که از نعمت ارزشمند امنیت و استقرار برخوردار باشند.
همچنین از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می کنم تمامی سرزمین های مؤمنین از شرق تا عرب را از مجامیع گمراه کننده و تروریست مصون دارد و آرزو می کنم تمامی شهرها و روستاهای محاصره شده و شهرهایی که از وحشیگری و اشغالگری ترورریست ها و گمراهانرنج می برد را از لوث جور گمراهان و تروریست ها پاک کرداند؛ که او فرموده است: « ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم» و الحمد لله رب العالمین
(خطاب به اهالی نبل و الزهراء) آرزو می کنم به زودی شما به دیدار شما بیایم. الحمدلله رب العالمین
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته»
گفتنی است محاصره نبل و الزهرا، طولانی ترین محاصره در تاریخ معاصر بود که بیش از 4 سال به طول انجامید. طی این 4 سال، اهالی نبل و الزهرا همواره بابت کمبود مواد داروئی و غذایی و مهم تر از آن کمبود سوخت و قطعی مکرر برق تحت مضیقه شدید بودند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها