۴۶ کشته در انفجار تروریستی منطقه الزهرا +تصاویر

کد خبر: 494914

ابتدا یک دستگاه جرثقیل وارد محله الزهرا شهر حمص شد و تروریست‌ها این جرثقیل را منفجر کردند و پس از آن یک خودروی بمب گذاری شده دیگر در این محل منفجر شد.

۴۶ کشته در انفجار تروریستی منطقه الزهرا +تصاویر
خبرگزاری ابنا: گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه اعلام کرد: شمار کشته‌های انفجارهای تروریستی امروز یکشنبه محله الزهرا شهر حمص به ۴۶ نفر رسید.

ناظر حقوق بشر سوریه پیش از این شمار کشته‌ها را ۲۵ نفر و شمار زخمی‌های این دو انفجار تروریستی را ۱۰۰ نفر اعلام کرده بود.

بر اساس اعلام منابع سوری، ابتدا یک دستگاه جرثقیل وارد محله الزهرا شهر حمص شد و تروریست‌ها این جرثقیل را منفجر کردند و پس از آن یک خودروی بمب گذاری شده دیگر در این محل منفجر شد.

این دومین انفجار خونین در محله الزهرا شهر حمص طی یک ماه اخیر است که تروریست‌ها غیر نظامیان و زنان و کودکان را در محله‌های مسکونی هدف قرار می‌دهند.

ششم بهمن گذشته نیز دو انفجار شدید در همین خیابان و در منطقه مسکونی حی الزهرا روی داد که بر اثر آن دست کم ۲۲ نفر کشته و بیش از ۱۰۰تن دیگر زخمی شدند.

پیش از آن نیز بر اثر حمله تروریست‌های تکفیری به غیر نظامیان در شهر حمص سوریه ٬ دست کم ۳۲ نفر کشته و ۹۰ تن دیگر زخمی شده بودند.

ارتش سوریه اخیرا موفقیت‌ها و پیشروی‌های قابل توجهی در جبهه‌های مختلف و از جمله در جبهه حلب داشته و این باعث خشم شدید تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای و بین المللی آن‌ها شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها