حزب‌الله سکوت اعراب را محکوم کرد

کد خبر: 513102

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای سکوت کشورهای عربی در برابر نشست کابینه رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان را محکوم کرد.

خبرگزاری فارس: حزب الله لبنان در اقدامی که آن را «وقیحانه» توصیف کرد، اقدام روز یک‌شنبه گذشته کابینه رژیم صهیونیستی در برگزاری جلسه خود در جولان اشغالی و اظهارات «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم درباره این منطقه را محکوم کرد.
حزب الله در بیانیه‌ای که شبکه خبری المنار در وبگاه خود منتشر کرد، این اقدام رژیم صهیونیستی را تجاوز علیه جهان و ملل عرب و دلیلی دیگر بر خوی توسعه طلبانه این رژیم دانست.
این بیانیه تاکید کرده است که این اقدامات رژیم صهیونیستی ثابت می‌کند، تنها راهبرد تعامل با این رژیم ادامه مقاومت با تمام ابزارهای در اختیار است که در راس آن انتفاضه مردمی است که یک‌شنبه گذشته شاهد برگی از آن در محکومیت برگزاری نشست کابینه صهیونیستی در جولان اشغالی توسط اهالی این منطقه بودیم.
حزب الله تاکید کرد که این اقدام تل‌آویو بیانگر تلاش مستمر رژیم صهیونیستی جهت دخالت در امور سوریه و تقسیم آن و جدا کردن جولان اشغالی از این کشور و ادامه حمایت از گروه‌های تروریستی و تکفیری و همکاری با آنهاست.
بیانیه حزب الله سکوت جامعه عربی و اتحادیه عرب در برابر این تجاوز را که تعدی به تمامیت ارضی و یکپارچگی یک کشور عربی شمرده می‌شود، زیر سوال برده و محکوم کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها