بازداشت آدم خوار روس هنگام رانندگی/کشف جسد بدون سر تاجر معروف در خودرویش! +عکس عجیب متهم

کد خبر: 1111644

آدم خوار روسی که با جسد بدون سر در حال رانندگی بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

بازداشت آدم خوار روس هنگام رانندگی/کشف جسد بدون سر تاجر معروف در خودرویش! +عکس عجیب متهم

به گزارش دیلی استار، متهم "یگور کومارو"۲۳ ساله پس از دستگیری به قتل و خوردن قربانیان خود اعتراف کرده و از طعم بد یکی از قربانیانش به پلیس شکایت داشته است.

رسانه های روس بیان کردند که این مردکه اهل شمال روسیه است اعتراف به آدم خواری کرده و می گوید همواره به چشیدن طعم گوشت انسان کنجکاو بوده است.

ماموران پلیس می گویند زمانی او را دستگیر کردند که متوجه جسد بدون سری شدند که ازصندوق عقب وی بیرون زده بود. جسد بدون سر متعلق به سر یک تاجر ۵۰ ساله اهل سن پترزبورگ بوده است که قاتل پس از درگیری با وی او را کشته و در کنار یک بیل و طناب به همراه گونی پیدا شده و به نظر می رسد قاتل قصد داشته تا جسد را در جنگل دفن کند.

این قاتل روانی اعتراف کرده که گوشت قربانیانش را اغلب پس از سرخ کردن در کره می خورده است گرچه برخی از قربانیان گوشت های خوشمزه ای نداشته اند.تعجب ماموران پلیس از این است که متهم هنگام دستگیری ناراحت نبوده و حتی با دستانش علامت پیروزی را نشان می داد.

بنا بر اطلاعات پلیس روسیه متهم اکانتی نیز در شبکه های اجتماعی داشته که علاقه وی را به "اکسیرهای جاوادنگی "‌و موسیقی و مواد رونگردان نشان میدهد با این وجود سخنگوی پلیس بیان کرد که تحقیقات در ارتباط باادعای آدم خواری مجرم و  پرونده جنایتهای این متهم ادامه دارد./ ایران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها