خبر مهم برای معلمان / فرهنگیان کد بورسی دریافت کنند

کد خبر: 1215805

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: واگذاری سهام شرکت‌های صندوق به اعضای این موسسه از اردیبهشت‌ امسال آغاز می‌شود.

خبر مهم برای معلمان / فرهنگیان کد بورسی دریافت کنند

حمیدرضا نجف‌پور کردی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا با اعلام خبر آغاز سهام شرکت‌ها، اظهارداشت: در تقسیم سهام صندوق میان اعضا، اصل بر رعایت عدالت است و هر کدام از فرهنگیان که به اندازه یک ریال از ارزش مالکانه موسسه سهم داشته باشند باید حق آنها به صورت کامل پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه واگذاری سهام شرکت‌های موسسه به فرهنگیان به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود، افزود: واگذاری سهام به فرهنگیان به صورت کاملا دقیق، محاسبه شده و اطمینان‌بخش انجام می‌شود؛ به طوری که در حق کسی اجحافی صورت نگیرد؛ بنابراین در مرحله نخست، سهام بازنشستگان به آنها واگذار خواهد شد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر اینکه واگذاری سهام به فرهنگیان تا آخرین شرکت و سهام صندوق ادامه خواهد داشت، گفت: براساس اساسنامه موسسه، اعضا در زمان بازنشستگی سهم‌الشرکه و سهم خود از ارزش مالکانه موسسه را دریافت می‌کنند؛ بنابراین سهام اعضای شاغل نزد صندوق مدیریت شده و در زمان بازنشستگی به آنها تقدیم خواهد شد.

فرهنگیان کد بورسی دریافت کنند

نجف‌پور کردی بر اهمیت اطلاع‌رسانی به تک‌تک فرهنگیان درباره طرح ارزش مالکانه تاکید کرد و اظهارداشت: بازنشستگان با مراجعه به وب سایت موسسه به آدرس https://www.szf.ir بخش مشاهده صورت وضعیت و یا به طور مستقیم از آدرس https://mb.szf.ir وارد سامانه صورت وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی و شماره همراه خود را وارد کنند تا سهام صندق به آنها واگذار شود.

وی ادامه داد: افرادی هم که کد بورسی ندارند لازم است به سایت سجام و یکی از کارگزاری‌ها مراجعه کرده و کد بورسی خود را دریافت کنند و سپس آن را در سایت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنند.

نجف‌پور کردی تصریح کرد: در جریان واگذاری سهام، عدالت کامل رعایت شده و سهام فرهنگیانی که کد بورسی خود را بعدا ثبت می‌کنند، نزد صندوق محفوظ است و در مراحل بعدی به آنها واگذار خواهد شد.

وی افزود: هر تعداد از سهام شرکت‌ها که به بازنشستگان تقدیم می‌شود، توسط خود آنها قابل مدیریت و فروش است و صندوق در آن دخل و تصرفی نخواهد داشت.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: خواهش ما از اعضای موسسه و در گام نخست از بازنشستگان، انصرافی‌ها و خانواده فوت‌شدگان این است که اطلاعات بورسی را در سایت موسسه ثبت کنند تا مقدمات کار را با سازمان بورس پیش ببریم و سهام را به آنها تقدیم کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها