تمهیدات مترو تهران هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان

کد خبر: 1253561

تمهیدات مترو تهران هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام شد.

 تمهیدات مترو تهران هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان

مسعود درستی؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به هماهنگی انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: ایستگاه مترو طالقانی روز شنبه هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان و به منظور حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم، از ساعت 9:30 صبح تا پایان مراسم پذیرش مسافر نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان می‌توانند تا ساعت 9:30 صبح از ایستگاه مترو طالقانی برای شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در محدوده لانه جاسوسی آمریکا استفاده کنند و پس از پایان‌ یافتن مراسم نیز ایستگاه طالقانی در ساعت 12 برای سرویس‌دهی به مسافران باز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همچنین از اعزام قطار فوق‌العاده برای جابه‌جایی مسافران در زمان برگزاری راهپیمایی 13 آبان خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت ایجاد شده در ایستگاه طالقانی شهروندان و مسافرانی که قصد پیاده‌شدن در این ایستگاه رو دارند می‌توانند از ایستگاه‌های شهدای هفتم تیر یا دروازه‌دولت استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان ازدحام مسافری و به منظور جابه‌جایی راحت‌تر شهروندان در زمان برگزاری راهپیمایی، قطارهای فوق‌العاده در خط یک مترو به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش تسنیم، آیین راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار صبح روز شنبه در مقابل لانه جاسوسی آمریکا در خیابان طالقانی با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها