اجرای محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

کد خبر: 1267453

محدودیت‌های ترافیکی از ظهر چهارشنبه تا شنبه ۲۳ دی ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

اجرای محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

 محدودیت‌های ترافیکی از ظهر چهارشنبه تا شنبه ۲۳ دی ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

 طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: اجرای محدودیت‌های اعلامی پلیس راه منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا متحمل خواهد بود.

موتور سیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وسیله نقلیه سبک:

الف) محور کندوان:

۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۲، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

ب) محور هراز:

۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

وسیله نقلیه سنگین:

۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۲- محور هراز:

الف) تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب) تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ و ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ از محور هراز ممنوع است.

همه خودروها:

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها