زنگ‌ها برای مرگ تفکر «کار بزن در رو» به صدا درآمده است

کد خبر: 526197

سیناتهرانی مشاور تحصیلی و خانواده در صفحه شخصی اینستاگرام خود با درج پستی تحت عنوان « مرگ تفکر کار بزن در رو »؛ نوشت...

زنگ‌ها برای مرگ تفکر «کار بزن در رو» به صدا درآمده است
سرویس اجتماعی فردا: سیناتهرانی مشاور تحصیلی و خانواده در صفحه شخصی اینستاگرام خود با درج پستی تحت عنوان « مرگ تفکر کار بزن در رو »؛ نوشته است:

استیو جابز اسطوره خلاقیت و نوآوری در دانشگاه استنفورد می گفت: هیچ کس نمی خواهد بمیرد. حتی افرادی که دوست دارند به بهشت بروند هم شاید حاضر نباشند بمیرند. اما مرگ مقصدی است که هیچ کس تا به امروز از آن فرار نکرده است. مرگ بهترین ابتکار زندگی است. او مأمور تغییر زندگی است زیرا افراد قدیمی را از صحنه محو می کند تا راهی برای افراد جدید باز شود.

به نظرم فرهنگ کسب و کار ما نیز نیازمند تولدی دوباره است تا افرادي جدید، خلاق ، متعهد و با وجدان که هیچ نسبتی با کار بزن در رو و فریبکارانه ندارند در آن ظهور کنند. نسلی که موفقیت مادی و معنوی را در فریب مشتریانش نمی داند، بلکه معتقد است، کار درست و متعهدانه ثروت حلال را نیز با خود به همراه خواهد داشت. آنها از دیگران تقلید نمی کنند و با تولید محصولات با کیفیت و خدمات ارزشمند؛ برای مشتریان خود ارزش بسیاری قائل بوده و هموطن خود را به تولیدات و خدمات داخلی بدبین نمی کنند. باید به آینده خوش بین بود زیرا نسلی از جوانان متخصص، خلاق و نوآور در راهند که با افتخار سینه سپر می کنند و تعهد و خلاقیتشان را به رخ کسانی می کشند که بیشتر به منافع مادی خود فکر می کنند و با تعهد کاری بیگانه اند. مدیران حامل تفکر کار بی کیفیت و منفت طلبانه، باید بدانند که نسل خلاق به سرعت در راه است و اجازه نمی دهد تا صوت ناهنجار نظرات نسل بزن در رو، صدای آنها را خاموش کند. بنابراین یا باید تفکر خود را تغییر دهد و یا جایش را به نسل نوآور و متعهد داده و برای همیشه از صحنه کسب و کار محو شود.

زنگ‌ها برای مرگ تفکر «کار بزن در رو» به صدا درآمده است
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها