قاچاق پروازی مواد مخدر ۲ برادر با پاراگلایدر +عکس

کد خبر: 538721

رییس باند قاچاقچیان سوار بر پاراگلایدر در پروازهایی به افغانستان محموله های مواد مخدر را به خاک ایران انتقال می داد.

قاچاق پروازی مواد مخدر ۲ برادر با پاراگلایدر +عکس
رکنا: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت :با دریافت گزارشاتی مبنی بر قاچاق مواد با ابتکاری جدید و از راه آسمان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تربت جام در عملیاتی هماهنگ با سربازان گمنام امام زمان عج تحقیقات خود را آغازکردند. وی افزود:با کنترل و مراقبت های نامحسوس مشخص شد عامل اصلی قاچاق روز هشتم تیرسوار بر پاراگلایدربه کشور افغانستان پرواز کرده و قرار است ساعت 23روز یازدهم تیر به کشور بازگردد.
قاچاق مواد مخدر با پاراگلایدر
سردار سرتیپ بهمن امیری مقدم ادامه داد:ماموران به اقدامات ویژه ای دست زدند و با کمین در محل فرود پاراگلایدر مرد قاچاقچی به سمت وی تیرانداری کرده و این مرد را در منطقه فرود ش که درختچه های گز رشد کرده بودند زمینگیرکردند.
رییس پلیس استان خراسان رضوی اظهار داشت:پلیس با اعترافات این سوداگرمرگ ساعت دو بامداد امروز دوازدهم تیر شش همدست وی را نیز در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند . وی گفت:پلیس در بازرسی از پاراگلایدر پنجاه و دو کیلو و. ۲۰۰گرم هرویین فشرده(کریستال) ۳۷ کیلو و ۷۰۰گرم هرویین پودری و ۱۹کیلو و ۶۰۰گرم شیشه کشف کرد و در مخفیگاه های اعضای این باند سه دستگاه خودروی پژو پارس, پژو۴۰۵و یک دستگاه پراید که از آنها برای ترانزیت مواد مخدر استفاده می شد به دست آمد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها