نسخه جدید «سیمافکر» با طراحی متفاوت رونمایی شد

کد خبر: 587026

نسخه جدید سایت سیمافکر در قالبی آزمایشی با طراحی متفاوت رونمایی شد.

نسخه جدید «سیمافکر» با طراحی متفاوت رونمایی شد
سرویس فرهنگی فردا: «سیمافکر» یکی از وبسایت هایی است که به طور متمرکز روی تولید ویدئو- رسانه در حوزه فرهنگ و سیاست و اندیشه فعالیت دارد.
این پایگاه که به تازگی دور جدید فعالیت های خود را به صورت آزمایشی از سر گرفته است، در سال ۹۲ کار خود را با تولید و انتشار فیلم و ویدئو در زمینه فرهنگ، سیاست و علوم انسانی آغاز کرد. این وب سایت، پس از یک دوره¬ چند ماهه بازسازی و بازطراحی، فعالیت خود را از سر گرفته است و سعی دارد در دوره جدید خود به قالب یک رسانه نزدیک تر شود.
 سیمافکر
مهمترین دغدغه سیمافکر در دوره جدید خود بازگشایی امکان گفت و گو در فضای فرهنگ، سیاست و علوم انسانی است و برای رسیدن به این هدف سعی می کند مخاطبان خود را متوجه اهمیت کار علمی و ضرورت آن کند و در کنارش آن ها را مورد خطابِ جهت علمی مباحث قرار دهد.
علاوه بر این ها سیمافکر در دوره جدید فعالیتش در تلاش است تا امکان دیدار با اهالی علم را از طریق انتشار ویدئو فراهم کند. ویدئوهای این سایت در قالب سخنرانی، مستند، انیمیشن، گفت و گو و خبر و همچنین برنامه های تولیدی نظیر دریچه و... در سایت بارگذاری می شوند و از همین طریق سیمافکر درموضوعات سیاسی، فرهنگی و علمی روز ورود می کند.
در فرم جدید سیمافکر بخشی تحت عنوان سیمافکر پلاس به وب سایت افزوده شده که در آن مقالات و نوشته های مرتبت با فیلم ها انتشار می یابند. سیمافکر پلاس پی گیری مباحث علمی مرتبط با ویدئو ها را در دستور کار قرار می دهد.
سیما فکر در اولین گام خود در فرم جدید از نخستین قسمت دور جدید برنامه تولیدی «دریچه» رونمایی کرده است. برنامه دریچه که پیش از این در پنج قسمت، شامل تحلیل، گفت و گو و روایت هایی از علوم انسانی و فرهنگ تولید و منتشر شده بود و در آن با اساتید برجسته ای چون استاد رضا داوری اردکانی، دکتر سعید زیباکلام و دکتر حسین کچویان مصاحبه صورت گرفته بود، در نخستین قسمت جدید خود سراغ دکتر ناصر فکوهی رفته است.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.simafekr.tv از محتوای این پایگاه استفاده نمایند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها