جزئیات خبر سقوط پنکه سقفی در کلاس

کد خبر: 733281

محمدرضا قانع مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزدگفت:چهارشنبه هفته قبل در اثر سقوط پنکه سقفی در کلاس درس مدرسه ای در رضوانشهر ،یکی از دانش آموزان به شدت زخمی شد.

باشگاه خبرنگاران: مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: تمام اقدامات درمانی برای معالجه دانش آموز انجام شده است و بیمار در بخش تحت نظر پزشکان متخصص قرار دارد.

محمدرضا قانع مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزدگفت:چهارشنبه هفته قبل در اثر سقوط پنکه سقفی در کلاس درس مدرسه ای در رضوانشهر ،یکی از دانش آموزان به شدت زخمی شد.

قانع افزود: حال عمومی بیمار مناسب است و تمام اقدامات درمانی انجام شده است و بیمار در بخش تحت نظر پزشکان متخصص قرار دارد.

وی گفت: شیرزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد امروز شنبه شیرزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از ابوالفضل کرمی دانش آموز کلاس هفتم دوره اول دبیرستان سالار شهیدان رضوانشهر از توابع شهرستان اشکذر که در اثر اصابت پنکه سقفی در کلاس درس از ناحیه بالای ابرو زخمی شده بود، عیادت کرد.

قانع گفت :مدیرکل آموزش و پرورش به اتفاق مدیر مرکز آموزشی و درمانی فرهنگیان ، مدیر بیمارستان و مدیر بخش در بیمارستان حضور یافت تا وضعیت و روند معالجه این دانش آموز را به صورت تخصصی بررسی کند.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان پزشکی و پرستاران بیمارستان افزود : حال عمومی بیمار مناسب است و تمام اقدامات درمانی انجام شده است و بیمار در بخش تحت نظر پزشکان متخصص قرار دارد.

وی اضافه کرد : در این ارتباط یک تیم کارشناسی برای بررسی علت و چگونگی وقوع حادثه به مدرسه محل تحصیل دانش آموز یاد شده اعزام شده است.

وی گفت:مدیرکل آموزش و پرورش استان جمعه شب نیز با حضور در بیمارستان فرخی یزد از این دانش آموز که هفته قبل دچار سانحه شد، دیدار کرده بود.

جمعه شب برخی سایت ها و شبکه های مجازی خبری را منتشر کردند که در اثر سقوط پنکه سقفی در کلاس درس مدرسه ای در رضوانشهر ،یکی از دانش آموزان به شدت زخمی شد.

رضوان شهر در 25کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها