پایان جولان اراذل و اوباش در شبکه‌های مجازی +عکس

کد خبر: 736568

افراد شروری که از عاملان نزاع های دسته جمعی و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهرستان تربت جام بودند و در شبکه های مجازی خط و نشان می کشیدند دستگیرشدند.

پایان جولان اراذل و اوباش در شبکه‌های مجازی +عکس

رکنا:افراد شروری که از عاملان نزاع های دسته جمعی و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهرستان تربت جام بودند و در شبکه های مجازی خط و نشان می کشیدند دستگیرشدند.

پایان جولان اراذل و اوباش در شبکه‌های مجازی

سردار قادر کریمی، رییس پلیس استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت:در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر شرارت، نزاع های دسته جمعی و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط چند تن از اراذل و اوباش در بخش هلی صالح آباد ونصرآباد این شهرستان تحقیقات پلیسی آغاز شد.

تحقیقات پلیس امنیت عمومی شهرستان تربت جام با هدایت های سرهنگ هوشنگ کیانی، فرمانده انتظامی تربت جام آغاز و مشخص شد این افراد شرور در شبکه های مجازی نیز با انتشار عکس های خود در فضای مجازی با انواع سلاح سرد برای شهروندان خط و نشان کشیده و جولان می دهند.

سردار قادر کریمی اظهار داشت:پلیس پس از ردزنی های گسترده وهماهنگی با مراجع قضایی ۲۰تن از عاملان این اقدام های مجرمانه را در اقدام غافلگیرانه و ضربتی خود دستگیر کرد.

وی با اشاره به این مطلب که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند گفت:پلیس خراسان رضوی به افرادی که بخواهند نظم و امنیت و آسایش شهروندان را خدشه دارکنند فرصت هیچ گونه جولان و قدرت نمایی نمی دهد و این افراد در صورت هرگونه شرارت با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس و دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها