بازداشت عامل حریق عمدی خودرو پلیس

کد خبر: 898014

دادستان بوشهر گفت: در این حاثه یکی از مامورین درون خودرو دچار سوختگی سطحی می‌گردد و متهم بلافاصله پس صدور دستور قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان دستگیر و روانه زندان شده است.

بازداشت عامل حریق عمدی خودرو پلیس

خبرگزاری میزان: تشکیل پرونده قضایی و بازداشت عامل حریق عمدی خودرو پلیس در شهرستان کنگانحسن پور دادستان مرکز استان بوشهر اظهار کرد: در تاریخ۹۷/۹/۷ بدنبال تذکر لسانی رییس پاسگاه انتظامی روستای شیرینو شهرستان کنگان به یک جوان مبنی بر رعایت مقررات در حین رانندگی با یک دستگاه موتورسیکلت، نامبرده مبادرت به توهین و تهدید رییس پاسگاه نموده است.

وی افزود: متعاقب آن در حالی که خودرو پلیس با تعدادی از مامورین در سطح حوزه استخفاظی مشغول انجام ماموریت بوده ایشان با همراه داشتن یک بطری حاوی بنزین ضمن حمله به خودرو یادشده و پاشیدن بنزین به داخل خودرو مبادرت به حریق عمدی خودرو پلیس نموده است.

دادستان بوشهر گفت: در این حاثه یکی از مامورین درون خودرو دچار سوختگی سطحی می‌گردد و متهم بلافاصله پس صدور دستور قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان دستگیر و اتهام وی دایر بر اخلال در نظم وتوهین و تهدید و تحریق عمدی اموال دولتی تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها