ستاد مدیریت بحران قشم به حالت آماده‌باش در آمد

کد خبر: 919692

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان قشم گفت: این ستاد برای عبور از بحران پیش رو با آمادگی لازم در حالت آماده باش قرار دارد.

ستاد مدیریت بحران قشم به حالت آماده‌باش در آمد

خبرگزاری فارس: علیرضا نصری شامگاه شنبه در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان قشم اظهار داشت: تجارب قبلی نشان داده است قشم در حوزه مقابله با بحران‌ها از آمادگی لازم برخوردار نیست.

وی با اشاره به احصاء نقاط ضعف در بارندگی و سیلاب‌های قبلی، افزود: راهکارها در نشست‌های تخصصی مصوب و جهت اجرا، به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده که باید در اسرع وقت نتیجه اقدامات را به صورت مکتوب این ستاد اعلام کنند.

رئیس ستاد بحران شهرستان قشم تصریح کرد: تمامی ادارات برای مقابله با بحران پیش‌رو به در حالت آماده باش هستند و باید نفرات کشیک‌ با توان و اختیار تصمیم‌گیری آنی به صورت 24ساعته در دسترس باشند.

نصری تاکید کرد: در تعطیلات آخر هفته بواسطه نوسانات آب و هوایی احتمال تعطیلی اسکله‌های مسافری تشدید می‌شود و باید با توجه به حضور جمع زیادی از گردشگران و مسافران، تمهیدات لازم جهت استقرار آنان در مکان‌های سرپوشیده و تامین سایر نیازهایشان اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از وضعیت پیش روی اصلی ضروریست و در این راستا باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی حداکثر استفاده به عمل آید.

گفتنی است، ظهر امروز اداره هواشناسی شهرستان قشم با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال وقوع بارش‌های سیل‌آسا و آب‌گرفتگی معابر در این شهرستان هشدار داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها