حمله به یک شهروند؛ این‌بار از سوی صاحب سگ! +عکس

کد خبر: 939359

شب گذشته مردی که با سگ‌اش در پارک محله ستارخان مشغول قدم زدن بود، بخاطر ترس یکی از شهروندان از سگ او، با ضربات چاقو به آن حمله کرد.

حمله به یک شهروند؛ این‌بار از سوی صاحب سگ! +عکس

مجله مهر: چند ماهی می‌شود که سگ گردان‌ها در سطح شهر برای شهروندان مزاحمت‌هایی را پدید آورده‌اند. از ماجرای حمله چند سگ به دخترکی در پارک لواسان گرفته تا گزارش‌های کوچک و بزرگ مردم در خصوص وحشت از پیاده‌رو‌های خیابان.

این موضوع ادامه داشت تا اینکه نیروی انتظامی اعلام کرد سگ گردانی را در خیابان‌ها ممنوع اعلام کردند. به گفته مقامات انتظامی؛ مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست، حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودرو‌ها انجام می‌شود.

با این وجود هنوز هم در خیابان‌ها و پارک و بوستان‌های شهر افراد زیادی را می‌بینیم که با سگ‌هایشان پیاده روی می‌کنند.

حمله به یک شهروند؛ این‌بار از سوی صاحب سگ!

اما روز گذشته اتفاقی عجیب‌تر از حمله این حیوان زبان بسته به آدم‌های اطرافش رخ داد. محمد خجسته مدیر مسؤول نشریه جریان؛ در صفحه توئیتر خود، با انتشار چند عکس از دوست خود درباره حادثه‌ای که برای او پیش آمده نوشته است: «امیر محمد از رفقای علوم سیاسی ما در دانشگاه تهران است. دیروز بعد از خرید در بازار با رفیقش به خاطر اینکه فست‌فود جای نشستن نداشت و هنگام افطار بود به نزدیک‌ترین پارک محله ستارخان رفتن تا روزه اولین روز ماه رمضان را افطار کنند.

بعد از اینکه اذان؛ یک مرد با سگ اش به سمت امیر محمد و رفیقش آمد. امیرمحمد پایش را بلند کرد که سگ نزدیکش نیاید و سگ هم شروع کرد به پارس کردن! امیر محمد به سگ گفت: زهر مار. صاحب سگ هم بدون عذرخواهی چاقو بلندی رو از جیبش بیرون در آورد و از پشت چاقو را به کمر و نخاع امیر وارد کرد!»

این موضوع در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته و بار دیگر کاربران فضای مجازی خواستار برخورد قاطع نیرو‌های انتظامی با این افراد شدند. حال باید دید این دستور پلیس مبنی بر ممنوع بودن سگ گردانی در خیابان‌های شهر چه زمانی به طور جدی اجرایی خواهد شد.

افرادی که به علت وجود سگ درگیر شده بودند دستگیر شدند

صداوسیما نوشت: یک مقام مسئول در پلیس پایتخت: افرادی در پارک ستارخان به علت وجود یک سگ درگیر شدند که در نهایت منجر به زخمی شدن یک نفر شد و ضاربان دستگیر شدند

این مقام مسئول با اعلام اینکه افرادی در پارک ستارخان به خاطر وجود یک سگ درگیر شدند که در نهایت منجر به زخمی شدن یک نفر شد، گفت: ضاربان دستگیر شدند.

وی افزود: شب گذشته چهار جوان در پارک ستارخان در حال غذاخوردن بودند که چند جوان دیگر نیز از سمت دیگر همراه با سگ وارد پارک می‌شوند.

یک مقام مسئول در پلیس پایتخت گفت: با پارس سگ یکی از کسانی که در حال غذاخوردن بود، واکنش نشان می‌دهد و در نهایت این جوانان با یکدیگر درگیر می‌شوند و صاحب سگ با چاقو به یکی از این جوانان حمله می‌کند که به مجروح شدن وی منجر می‌شود.

وی افزود: فرد مجروح در بیمارستان حضرت رسول (ص) بستری است و ضارب نیز با همدستانش دستگیر شده و پرونده در پلیس و مراجع قضایی درحال بررسی است.

محل سکونت صاحبان سگی که چاقوکشی کرده بودند شناسایی شد

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی محل سکونت صاحبان سگی که دلیل درگیری بین چند جوان بود خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خبری که ساعاتی پیش در برخی از رسانه‌ها مبنی بر دستگیری افرادی که شب گذشته در پارک ستارخان به دلیل وجود یک سگ درگیر شده بودند اظهار کرد: این اخبار به هیچ عنوان صحت ندارد و صاحبان سگ یعنی یکی از طرفین دعوا هنوز دستگیر نشده اند.

وی افزود: بعد از اینکه پلیس در جریان این درگیری قرار گرفت بلافاصله دستگیری صاحبان اصلی سگ را در دستور کار خود قرار داد ولی تاکنون هنوز آنها دستگیر نشده اند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اقدامات اولیه پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تحقیقات اولیه در خصوص شناسایی محل سکونت این افراد انجام شده و با توجه به اینکه ورود به مخفیگاه نیازمند اخذ دستور قضائی بوده هماهنگی‌های لازم با مقامات قضائی انجام شده تا ضاربان این درگیری دستگیر شوند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در رابطه با شدت درگیری در این ماجرا گفت: فرد مجروح شده به هوش آمده است و مأموران پلیس با او صحبت کردند بازجویی‌ها انجام شده و پلیس در جریان جزئیات دقیق این حادثه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این نکته حائز اهمیت است که این فرد و برادرش برای شکایت به کلانتری مراجعه نکردند و بعد از انتشار خبر این درگیری در فضای مجازی مأموران کلانتری به سراغ این افراد رفتند و گفتند که اگر بخواهید می‌توانید شکایتی کنید.

به گزارش مهر، شب گذشته چهار جوان در پارک ستارخان در حال غذا خوردن بودند که چند جوان دیگر نیز از سمت دیگر همراه با سگ وارد پارک می‌شوند با پارس سگ یکی از افرادی که در حال غذا خوردن بود، واکنش نشان می‌دهد و در نهایت این جوانان با یکدیگر درگیر می‌شوند و صاحب سگ با چاقو به یکی از این جوانان حمله می‌کند که به مجروح شدن وی منجر می‌شود.

شایان ذکر است که کمتر از ۴ ماه پیش سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت بعد از حمله سگ به یک دختربچه در یکی از پارک‌های لواسانات در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرده بود: سگ گردانی در تهران ممنوع است و اگر فردی را ببینیم که در حال سگ گردانی در شهر است با او برخورد می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها