فهرست خرید مارتینو برای بازار تابستانی

کد خبر: 331303

سرمربی آرژانتینی بارسلونا برای تقویت تیم خود در فصل آینده، خرید ۸ بازیکن را در بازار نقل و اننتقالات تابستانی در دستور کار دارد.

فهرست خرید مارتینو برای بازار تابستانی
تسنیم: سایت ESPN ادعا کرده است که خراردو مارتینو فهرستی 8 نفره از بازیکنان مورد نظری که تمایل دارد آنها را فصل آینده در ترکیب تیمش در اختیار داشته باشد به مسئولان باشگاه تحویل داده است که سرخیو آگرو، هموطن او در خط حمله منچسترسیتی یکی از آنهاست. در فهرست 8 نفره تاتا مارتینو برای بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، نام 4 مدافع، 2 هافبک و 2 مهاجم دیده می‌شود که طبق ادعای ESPN مارتینو این فهرست را 10 اکتبر 2013 (18 مهر 1392) به سران باشگاه بارسلونا تقدیم کرده است.
مهم‌ترین نامی که در این فهرست دیده می‌شود سرخیو آگرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی است که پیش از این نیز بارها و بارها از وی به عنوان بازیکن مورد علاقه کاتالان‌ها یاد شده است. دیگر مهاجم مورد نظر مارتینو میروسلاو کلوزه، ستاره آلمانی خط حمله لاتزیو است. آردا توران، هافبک ترک تبار اتلتیکومادرید و هموطن او در تیم بورسیا دورتموند، ایلکای گوندوگان نیز 2 هافبکی هستند که در فهرست خرید سرمربی بارسلونا قرار دارند. گوندوگان بازیکنی ترک تبار است که در تیم ملی آلمان بازی می‌کند. مارتینو همچنین برای تقویت خط دفاعی بارسلونا که اصلی‌ترین نقطه ضعف تیمش در فصل جاری بوده است بازیکنانی مانند سانتیاگو ورخینی آرژانتینی که به طور قرضی برای تیم ساوتهمپتون انگلیس بازی می‌کند، فیلیپه لوئیز، مدافع اتلتیکومادرید، دوریا، مدافع تیم بوتافوگوی برزیل و نوِن سوبوتیچ از بورسیا دورتموند را مد نظر دارد. قرا رگرفتن اسامی این 8 بازیکن در فهرست خرید مارتینو در شرایطی است که نام هیچ دروازه‌بانی در میان بازیکنان مورد نظر او برای پر کردن جای ویکتور والدس دیده نمی‌شود اما همچنان مارک آندره تراشتیگن، دروازه‌بان آلمانی تیم بورسیا مونشن‌گلادباخ به عنوان گزینه نخست حفاظت از سنگر کاتالان‌ها در فصل آینده محسوب می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها