کوکی شکلاتی یک میان وعده عالی

کد خبر: 765631

کف سینی فر یک لایه کاغذ روغنی قرار دهید. با قاشق و فاصله ۵ سانتی‌متری، مواد را روی سینی بریزید. آن‌ها را به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه در فر با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت قرار دهید تا طلایی شوند.

کوکی شکلاتی یک میان وعده عالی

سرویس سبک زندگی فردا: این کوکی‌ها را می‌توانید به مدت یک ماه در فریزر نگهداری کنید.به نقل از فوت و فن البته باید در یک ظرف در بسته قرار دهید که به هیچ عنوان هوا وارد آن نشود.

کوکی شکلاتی یک میان وعده عالی

تعداد: ۶۰ عدد زمان تهیه: ۲۵ دقیقه زمان پخت: ۸ دقیقه

مواد لازم

نصف پیمانه کره نصف پیمانه شورتنینگ نصف پیمانه شکر سفید یک پیمانه شکر قهوه‌ای نصف قاشق چایخوری جوش‌شیرین یک قاشق چایخوری وانیل دو عدد تخم‌مرغ ۲ ٫ ۵ پیمانه آرد کامل دو پیمانه تکه‌های شکلات نیمه‌تلخ ۱ ٫ ۵ پیمانه گردوی خرد شده

طرز تهیه

۱- در یک کاسه بزرگ، شورتنینگ و کره را با همزن برقی با سرعت متوسط به مدت ۳۰ ثانیه هم بزنید. شکر قهوه‌ای، شکر سفید و جوش‌شیرین را با یکدیگر مخلوط کنید. آن‌ها را به خوبی هم بزنید تا مایه یک‌دستی حاصل شود. تخم‌مرغ‌ها و وانیل را نیز اضافه کنید و هم بزنید. به تدریج آرد را اضافه کنید و همچنان به هم زدن ادامه دهید. در آخر، تکه‌های شکلات را اضافه کنید. در صورت تمایل می‌توانید گردو یا فندوق خرد شده نیز اضافه کنید.

۲- کف سینی فر یک لایه کاغذ روغنی قرار دهید. با قاشق و فاصله ۵ سانتی‌متری، مواد را روی سینی بریزید. آن‌ها را به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه در فر با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت قرار دهید تا طلایی شوند.

ارزش غذایی

کالری: ۹۳ چربی: ۵ گرم کلسترول: ۱۱ میلی‌گرم کربوهیدرات: ۱۲ گرم پروتئین: ۱ گرم سدیم: ۲۹ میلی‌گرم آهن: ۱ میلی‌گرم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها