نتانیاهو یادآور آریل شارون در سال ۲۰۰۰ است

کد خبر: 451654

مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین، ضمن انتقاد از سیاست های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اعالم کرد که نتانیاهو یادآور آریل شارون در سال ۲۰۰۰ است.

مهر: صائب عریقات مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول ناآرامی اوضاع در کرانه باختری و قدس دانست.
وی با بیان این مطلب افزود: نتانیاهو تجربه «آریل شارون» نخست وزیر اسبق اسرائیل در سال یورش به مسجدالاقصی و وقوع انتفاضه الاقصی در سال ۲۰۰۰ را تکرار می کند.
عریقات گفت: اشغالگران اسرائیلی به خاطر انزوای خود در عرصه جهانی و موفقیت های دیپلماتیک فلسطین برای اجرای توطئه های خود علیه ملت فلسطین تلاش می کنند توطئه هایی که ما را به سوی خشونت و کشتار سوق می دهد.
مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه از «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد خواست که ملت فلسطین را مورد حمایت قرار دهد چرا که اسرائیل نه تنها در تامین امنیت فلسطینی ها شکست خورده است بلکه آنها را تحت پیگرد قرار می دهد و به شهادت می رساند.
عریقات یادآور شد: نتانیاهو گمان می کند عملیات نظامی در کرانه باختری و ایجاد هرج و مرج در این منطقه باعث می شود مردم فلسطین قضیه خود را فراموش کنند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که دنیا، اسرائیل را به پایان اشغالگری و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف وادار کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها