راهنمای خرید اینترنتی کفش مردانه

کد خبر: 1169446
راهنمای خرید اینترنتی کفش مردانه

 

خرید کفش از جزییات و نکات فراوانی بر خوردار است  در این مطلب قصد داریم این کلیشه را که مردان به کفش خود اهمیت نمی دهند را از بین ببریم.

حتما مردانی را میشناسم که کمد کفش مردانه به عظمت یک سالن پذیرایی دارند. درست است که جنس و کیفیت کفش مردانه بسیار مهم است ولی مردانی هستند که بیشتر به کاربردی بودن آن اهمیت میدهند و برخی دیگر از مردان میتوان گفت که وسواس کفش مردانه دارند.

با این حال بسیاری از مردان با انتخاب و خرید کفش مردانه مناسب مشکل دارند. به عنوان مثال بسیاری از مردان  از خرید کفش اسپرت مردانه اجتناب می کنند زیرا آن را نامناسب برای موقعیت های مختلف میدانند و این عقیده که کفش های اسپرت مردانه نامناسب هستند اشتباه میباشد درواقع چیزی که باعث می شود شما از خرید کفش اسپرت امتناع کنید در بعضی مواقع عدم وجود اعتماد به نفس کافی برای انتخاب این نوع کفش ها می باشد.کفش مردانه خوب باید حس راحتی و آرامش را در شما ایجاد کند در زیر انواع کفش مردانه را به شما توضیح خواهیم داد.

کفش مردانه مجلسی و رسمی

کفش های مردانه مجلسی ممکن است به صورت رسمی یا هوشمندانه پوشیده شوند. اینها نوع کفش هایی هستند که بایستی با کت و شلوار رسمی بپوشید. برای ظاهری پیچیده، باکلاس، رسمی یا شیک، یک جفت کفش مجلسی انتخاب کنید. انواع مختلف کفش های مجلسی شامل دربی، بروگ، آکسفورد، راهبان و لوفر است.

کفش های اسپرت و کتانی (اسنیکرز)

کفش اسپرت مردانه

کفش اسپرت مردانه یکی از کفش هایی است که در کمد لباس هر مردی باید وجود داشته باشد. یک جفت کفش کتانی معمولی سیاه و سفید می تواند جادو کند، کفش کتانی مردانه بدون بند علاوه بر سادگی و راحتی پیاده روی هستند البته، آنها را می توان با همه لباس های غیر رسمی مانند شلوار جین، شلوارک پوشید، اما حتی می توانید آنها را با کت و شلوارهای غیررسمی هوشمند بپوشید همچنین کفش های کتانی را با شلوارک ست کنید.

کفش کالج و راحت مردانه

کفش کالج مردانه

 

کفش‌ کالج و راحت مردانه نیز در موارد کاربردی بسیار خنک و راحت هستند. کفش های کالج مردانه را می توان با لباس مردانه غیررسمی و بدون جوراب بپوشید مانند یک آخر هفته در سینما و همچنین در یک بازدید معمولی از سوپرمارکت همچنین این کفش ها با یک شلوارک و یک تی شرت ساده و جذاب به نظر می رسند.

کفش مردانه تابستانه (اسپادریل)

کفش‌های تابستانی مردانه برای گردش‌های غیررسمی شما مناسب هستند. این کفش ها نه تنها راحت هستند بلکه فوق العاده شیک هستند.

صندل و دمپایی مردانه

صندل مردانه یکی از ضروری ترین مدل های کفش مردانه است که به خصوص در تابستان به آن نیاز دارید. روزها در ساحل، پیاده روی در پارک یا قدم زدن معمولی در خیابان ها، صندل مردانه بهترین همراهان هستند. صندل ها نیز اگر درست و بجا پوشیده شوند می توانند بسیار شیک و راحت باشند.

چکمه بوت و پوتین مردانه

چکمه های مردانه هرگز از مد نمی افتند. این نیم بوت ها را می توان با پانل کناری الاستیک آنها شناسایی کرد. آنها برای گردش های غیررسمی هوشمند مناسب هستند. آنها می توانند به طور قابل توجهی استایل شما را بهمبود دهند. چکمه های مردانه چکمه های ساده ای هستند که بیشتر از جیر یا مواد چرمی دیگر ساخته می شوند. این چکمه ها برای لباس های غیر رسمی مانند شلوار جین  یا کتان و غیره مناسب هستند.

قانون های کلی در رابطه با خرید کفش مردانه

1- سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ شلوارتان باشد. کفشی که از شلوارتان رنگ روشن تری دارند از نظر بصری زیبا نیست.

2- اگرچه این پیشنهاد ممکن است کمی ریسکی به نظر برسد ولی مهم نیست که کفش شما همرنگ با جوراب تان باشد. در عوض اگر از کروات استفاده میکنید سعی کنید همرنگ با جورابتان انتخاب کنید زیرا این کار باعث هماهنگی در کل ظاهر شما می شود.

3- سعی کنید کفش مردانه خود را با کمربندتان ست کنید. مگر اینکه کمربندتان رنگی رنگیباشد.

4- اگر توانایی پرداخت هزینه آن را دارید پیشنهاد می شود که برای خرید کفش مردانه پول بیشتری خرج کنید. دلیل آن این است که وقتی کفش گران قیمت خریداری میکنید درواقع درحال صرفه جویی در دراز مدت هستید زیرا کفشی که با مبلغ زیادی خریداری شده احتمال زود خراب شدنش کمتر است و شما سالیان بیشتری میتوانید از آن استفاده کنید.

5- همیشه در خرید کفش به این نکته دقت کنید که کفشتان مناسب، راحت و هم سایز شما باشد زیرا شما مدت طولانی این کفش را خواهید پوشید و قطعا نمیخواهید که باعث آزار شما شود.

درنهایت، اینها مدل های مختلف کفش مردانه هستند. کدام سبک را ترجیح می دهید؟ زیرا کفش‌ها واقعاً می‌توانند لباس شما را بسازند یا بهم بریزد! امیدواریم از راهنمای فروشگاه اینترنتی مکسی در مورد انواع کفش مردانه خوشتان آمده باشد.

خواه فقط به دنبال یک جفت کفش معمولی باشید یا آخرین و بروزترین کفش ورزشی مردانه باشید، گزینه هایی بسیاری برای انتخاب و خرید انواع کفش ورزشی مردانه در فروشگاه اینترنتی مکسی وجود دارند. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها