خرید آنلاین لوازم یوگا و TRX از کالاورزش با بهترین قیمت

کد خبر: 1117838

یوگا و تی آر ایکس، یکی از پر طرفدارترین رشته‌های ورزشی است. شما با داشتن مت یوگا و کش تی آر ایکس به راحتی می‌توانید هر کجا که هستید، ورزش کنید. بنابراین کافیست یکسری لوازم اولیه همراه‌تان باشد تا در منزل، خانه دوست‌تان یا حتی در سفر، حرکات کششی و استقامتی‌تان را انجام داده و بدنی خوش فرم بسازید. در این زمینه می‌توانید لوازم یوگا و تی آر ایکس را که در ادامه به شما معرفی شده، به طور یک جا از کالا ورزش تهیه کنید.

مت یوگا

برای طرفداران ورزش یوگا، داشتن باکیفیت‌ترین لوازم ورزشی اهمیت زیادی دارد؛ مت یوگا نیز جزو همین لوازم است. در بازار شاهد انواع مت ورزشی از جمله مت پی وی سی، مت EVA، مت TPE، مت NBR هستید. هر کدام از این مت‌ها ویژگی قابل توجه خودشان را دارند.

برای مثال مت پی وی سی دوام بالاتری دارد و با توجه به کیفیتی که دارد نسبت به بقیه مت‌ها گران‌تر است. مت‌هایی که با فوم آژدار EVA ساخته می‌شوند، یکی از پرمصرف‌ترین مت‌ها هستند که از جنس تاتامی بوده و در سایزهای 8 میل و 6 میل وجود دارند. مت‌های TPE ترکیبی از پلاستیک و لاستیک است و با سطح ضد لغزش و عمر بادوامی که دارد ضد حساسیت است.

به طور کلی اگر یک ورزشکار حرفه‌ای یوگا هستید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ مت‌های TPE یا پی وی سی بروید. در غیر این صورت، مت‌های فومی گزینه مناسبی برای شروع است. انواع مت یوگا در فروشگاه کالا ورزش وجود دارد.

خرید مت یوگا و زیرانداز ورزشی با قیمت عالی از کالاورزش

آجر یوگا

اگر قصد دارید انعطاف بدنی خود را با انجام تمرینات یوگا بالا ببرید، یکی از لوازمی که نیاز دارید، آجر یوگا است. شما به وسیله آجر یوگا می‌توانید از پس تمرینات سخت یوگا برآمده و به مرور آن را بدون استفاده از آجر یوگا استفاده کنید. این آجرها در انواع مختلف در فروشگاه کالا ورزش وجود دارد تا کارتان را برای خرید راحت کند.

کش  TRX

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های معلق این روزها، تمرینات معلق TRX است. شما با داشتن کش تی آر ایکس می‌تواند جز به جز سلول‌های بدن‌تان را به تکاپو بیندازید. گروهی بودن و هیجان‌انگیز بودن تمرینات تی آر ایکس که با کش انجام می‌شود، برای همه رده‌های ورزشکاران آن را مناسب کرده است. 

تی آر ایکس، یک ورزش مقاومتی است که به وسیله یک طناب با دو دستگیره و یک قلاب نگهدارنده، انجام می‌شود. شما می‌توانید به وسیله آن خود را به یک سطح بلند برسانید یا در حالت معلق شنا بزنید! بله شاید در ابتدا به نظرتان ناممکن باشد، اما با داشتن یک کش تی آر ایکس مقاوم و باکیفیت این اتفاق شدنی است.

پس از مدتی تمرین با کش تی آر ایکس شاهد استقامت و بهبود وضعیت بدنی‌تان خواهید بود. از آن جایی که شور و شوق انجام یک ورزش، به وسایل ورزشی با کیفیتی که دارد، مرتبط است، در نتیجه می‌توانید باکیفیت‌ترین کش تی آر ایکس را با تخفیف ویژه از فروشگاه کالا ورزش تهیه کرده و از ورزش‌تان لذت ببرید.

خرید کش TRX (بند تی آر ایکس) با قیمت عالی از کالا ورزش

 

فوم رولر

فوم رولرها یا غلتک‌های فومی، گره‌های عضلانی را باز می‌کنند و باعث می‌شوند تا خون با جریان بیشتری در بدن حرکت کند. احتمالاً دیده باشید ورزشکاران حرفه‌ای برای ریکاوری عضلات خود از فوم رولر ورزشی استفاده می‌کنند تا عملکرد ورزشی خود را بالا ببرند. فوم رولرها در انواع مختلف وجود دارد؛ فوم رولر توپر، فوم رولر با تراکم کم، فوم رولر با چگالی بالا، فوم رولر کوتاه و بلند، غلتک فومی آج دار از سری انواع فوم رولرها هستند.

 از این ابزار برای گرم کردن عضلات ساق پا، همسترینگ، چهار سر، پشت کمر و عضلات پایین تنه می‌توانید استفاده کنید. برای انتخاب فوم رول ورزشی به ابعاد و جنس فوم رول توجه کنید. در کالا ورزش نیز انواع فوم رول‌های حرفه‌ای و غلتکی را می‌توانید مشاهده کنید که می‌تواند یار تمرینی مناسبی برای قبل و بعد از تمرین‌تان باشد.

تخته استپ

تخته استپ‌ها یکی از کاربردی‌ترین لوازم ورزشی در هر ورزشی هستند. فرقی ندارد که قصد چربی سوزی دارید یا می‌خواهید تمرین سرعتی یا چابکی داشته باشید؛ حتی برای تمرین‌های قدرتی همچون شنا نیز تخته‌های استپ به کمک‌تان می‌آید. می‌خواهید 180 درجه بزنید؟ از تخته‌های استپ می‌توانید کمک بگیرید و آن را در زیر پاشنه پاهایتان قرار دهید.

فرقی نمی‌کند کجا هستید، تخته استپ در هر جایی کاربرد دارد. برای توانبخشی و تعادل نیز استپ‌ها به کمک می‌آیند. این تخته استپ‌ها در انواع فومی و فایبر گلاس وجود دارند و شما می‌توانید بسته به سطح ورزشی‌تان، انواع آن را انتخاب کنید.

داشتن محصولات ورزشی باکیفیت می‌تواند شور و شوق ورزشکار را برای انجام تمرینات ورزشی بالا ببرد. با ورود به سایت کالا ورزش با انواع محصولات یوگا و تی آر ایکس روبرو می‌شوید که با بهترین کیفیت، برایتان لحظه‌های تمرینی فوق‌العاده‌ای رقم خواهد زد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها