امیر سرتیپ حیدری: مرزهای کشور در امنیت کامل قرار دارد

کد خبر: 1086648

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی مرزهای ایران در امنیت کامل قرار دارد.

امیر سرتیپ حیدری: مرزهای کشور در امنیت کامل قرار دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی مرزهای ایران در امنیت کامل قرار دارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آیین افتتاح پروژه مهمانسرا، منازل سازمانی و تالار پذیرایی مهر ولایت تیپ ۱۳۰ احتیاط پایه شهید عبدالله دلجویان خراسان شمالی که ۲۰ مرداد ماه در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تمام مرزهای ایران در امنیت کامل است و نیروی زمینی ارتش با اقتدار در کنار برادران مرزبانی و سپاه حضور دارد.

وی به سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و افزود: ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری سه اصلی است که نیروی زمینی ارتش بر آن‌ها تاکید و اصرار دارد.

وی ادامه داد: در هر اقدامی که ریشه در فرمایشات رهبر انقلاب داشته باشد وارد می‌شویم و از آن حمایت و پشتیبانی می‌کنیم، به عنوان مثال نیروی زمینی ارتش عادت کرده است تا در خدمات رسانی پیش قدم باشد و به فرموده رهبر انقلاب نیز ارتش در سیل گلستان پیش از ستاد بحران در منطقه مستقر شد.

امیر سرتیپ حیدری گفت: ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان نیروی مسلح نیز از جمله تاکیدات رهبر انقلاب است، یکی از مؤلفه‌های این موضوع تهیه مسکن سازمانی است تا کارکنان ما تا زمانی که در ارتش خدمت می‌کنند در آن‌ها ساکن شوند.

وی افزود: رهبر انتقلاب همچنین بر ضرورت خانه دار شدن کارکنان ارتش تاکید کرده و گفته‌اند که دغدغه کارکنان را برای بازنشستگی برطرف کنید تا آنان که منزل شخصی ندارد پس از بازنشستگی دغدغه‌ای نداشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: درحال حاضر یک چهارم کارکنان ما منزل شخصی ندارند و ما در تلاش هستیم تا این موضوع را برای زمان بازنشستگی آن‌ها برطرف کنیم.

وی همچنین درخواست استاندار خراسان شمالی برای ساخت بیمارستان صحرایی در شهرستان راز و جرگلان را اجابت کرد و درباره توسعه بیمارستان ارتش در مرکز استان نیز گفت: این موضوع نیازمند تصمیم فرمانده کل ارتش است تا ببینیم توسعه این بیمارستان را ارتش انجام دهد یا بیمارستان به بخش خصوص واگذار شود./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها