امیر حیدری: هیچ دشمنی نمی‌تواند چشم طمع به این کشور داشته باشد

کد خبر: 1130017

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما امروز به مرتبه‌ای از اقتدار رسیده اند که بازدارندگی به معنای واقعی محقق شده است.

امیر حیدری: هیچ دشمنی نمی‌تواند چشم طمع به این کشور داشته باشد

امیر سرتیپ کیومرث حیدری پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح چندین پروژه‌ سلامت‌محور و محرومیت‌زُدایی نیروی زمینی ارتش در شهرستان لاهیجان اظهار داشت: حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور جزو مأموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در رکاب ولی امر مسلمین و ولایت هستیم و تا به‌امروز در انجام مأموریت‌مان به‌ صورت عینی جامه عمل پوشانده‌ایم خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در تمام مرزهای این کشور مستقر است.

امیر حیدری افزود: حضورمان در مرزها به این معنا نیست که خطری کشورمان را تهدید می‌کند بلکه نشان می‌دهد نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز به مرتبه‌ای از اقتدار در رکاب ولایت رسیده‌اند که بازدارندگی را به معنای واقعی محقق کردند و هیچ دشمنی نمی‌تواند چشم طمع به این کشور داشته باشد.

وی ارتش جمهوری اسلامی را در رکاب ولایت و فدایی مردم دانست و تصریح کرد: ارتش در تمام عرصه‌های اجتماعی با مردم همدردی و همراهی می‌کند و در حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله به کمک مردم شتافته است و در حادثه سیل نیز قبل از ستاد بحران برای کمک به مردم در منطقه استقرار یافتیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات‌ ستودنی ارتش در حوزه مقابله با کرونا ابراز داشت: 28 بیمارستان تخصصی و 12 هزار کادر پزشکی مجرب در کشور داریم که در دوران کرونا برای مقابله با این بیماری و خدمت به مردم همواره خدمات‌رسانی کردند.

امیر حیدری با بیان اینکه 12 بیمارستان تخصصی و تنفسی دائمی در کشور توسط ارتش در دوران کرونا افتتاح شد افزود: قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در تلاش است که در کنار مردم و همچنان در خدمت مردم باشد و سایر پروژه‌های درمانی را نیز در گیلان اجرایی و به مردم هدیه کند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها