موحدی کرمانی: مقاومت و صبوری کلید حل مشکلات است

کد خبر: 1172422

رئیس جامعه روحانیت مبارزدر پیامی به کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها مسئولانه موضع بگیرید و از هر گونه افراط و تفریط، بزرگنمایی و بی تفاوتی بپرهیزید.

موحدی کرمانی: مقاومت و صبوری کلید حل مشکلات است

آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز طی پیامی به بیست و پنجمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: وجود تشکل‌های دانشجویی با رویکردی ارزشی و انقلابی اهمیت زیادی در ارتقای فکری و معنوی محیط‌های نخبگی دارد که آثار آن را در مجموعه حرکت‌های اجتماعی در میان مدت و دراز مدت شاهد بوده و خواهیم بود.

در این پیام آمده است: ایمان سرمایه اصلی هر انسان است. حفظ ایمان در دوران جوانی تحفه الهی است. تلاش نمایید با خلوص نیت و عمل صالح شخصیت ایمانی خود را تقویت کنید.

وی در این پیام انقلاب اسلامی را حادثه بزرگ تاریخ معاصر برشمرد و افزودند: شما میراث‌دار این گنج (انقلاب اسلامی) گرانبها هستید. اینک نوبت شما است که این بار را به منزل برسانید. دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران بسیار و افتخارآمیز است و سعی کنید آن‌ها را بشناسید و در تبیین و معرفی آن‌ها به دیگر جوانان تلاشی جهادی کنید و به تعبیر قرآن به جهاد کبیر همت کنید.

موحدی‌کرمانی در پیام خود تصریح کرد: دولت‌های جمهوری اسلامی ایران با مشکلات زیادی روبرو هستند بهترین کار، کمک به آنها، مشورت‌دهی و نقد مشفقانه است و  با گفتگو‌های کارشناسانه و منصفانه دنبال راهگشایی و راهکار‌های عملی باشید.

وی مقاومت و صبوری را کلید حل مشکلات برشمردند و نوشتند: خود و دیگران را به صبر توصیه کنید و در دفاع از حق و عمل به وظیفه و خیرخواهی، سستی به خود راه ندهید. در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها مسئولانه موضع بگیرید و از هر گونه افراط و تفریط، بزرگنمایی و بی‌تفاوتی بپرهیزید./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها