شریعتمداری: امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر باورها و محاسبات است

کد خبر: 1174061

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر باورها و محاسبات است و در این راه از شگردهای مختلف استفاده می‌کند.

شریعتمداری: امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر باورها و محاسبات است

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر باورها و محاسبات است و در این راه از شگردهای مختلف استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریعتمداری ظهر یکشنبه در دوره دانش افزایی بسیج اساتید کشور در مشهد اظهار کرد: امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر باورها و محاسبات است و در این راه از شگردهای مختلف استفاده می‌کند. یکی از شگردهای او به نام «مارپیچ سکوت» است که طی آن مسائل اصلی و مهم را به حاشیه می‌برند تا در اقلیت قرار گیرد و سپس آن را خفه می‌کنند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: انگاره سازی و نشاندن تصویری از واقعیت به جای واقعیت از دیگر شگردهای دشمن است و ما باید برای مقابله، روی عناصر اصلی تکیه کنیم و پرچم را بالا نگه داریم.

وی بیان کرد: کسانی که ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه و هزاران میلیارد تومان اوراق قرضه به جای گذاشتند امروز می‌گویند دولت در یک سال چه کار کرده است.

شریعتمداری افزود: مسوولانی که مطرح و شناخته شده هستند اگر به هر علت با خط اصلی نظام زاویه بگیرند آماده شکار شدن توسط دشمن هستند، تابلو آنها خودی اما شناسنامه آنها غیرخودی است و مواضع افراد را باید با خط اصلی نظام یعنی ولایت فقیه سنجید که اگر با خط اصلی زاویه داشت باید به آنها شک کرد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که یکی از شگردهای دشمن، نفوذ برای عملیات تخریبی و یا نفوذ در ساختار است ادامه داد: یکی دیگر از شگردهای دشمن استفاده از سختی‌هاست که دشمن در شرایط سخت به زیرساختها حمله می‌کند تا اصل نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای صدور، نیازمند ویزا نیست و هر جا یک مسلمان باشد در معرض حرکت رخ داده در انقلاب اسلامی قرار دارد.

شریعتمداری افزود: درگیری ما با نظام سلطه که در رأس آن آمریکاست ماهوی است و در ۲ حالت این درگیری تمام می‌شود یا ما دست از حاکمیت اسلام برداریم یا نظام سلطه دست از خوی استکباری خود بردارد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که ظلم ستیزی در ذات اسلام است ادامه داد: اسلام، وقتی به حاکمیت رسید نظام سلطه به دشمنی با آن قد علم کرد چون موجودیت خود را در خطر دید.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون گام‌های بلندی برداشته شده است. زمانی حتی به ما سیم خاردار نمی‌دادند اما امروز انواع تسلیحات نظامی داریم و دیگر کشورها خریدار آن هستند. در زمان طاغوت برای ما نخست وزیر و نماینده مجلس مشخص می‌کردند اما امروز می‌گویند ایران در انتخابات آمریکا و اسرائیل دخالت می‌کند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها