جبار کوچکی نژاد: استیضاح فاطمی امین اثری در بهبود اوضاع نخواهد داشت

کد خبر: 1216920

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع استیضاح وزیر صمت گفت: دولت وقتی می داند نیروهای تحت امر خود توان مدیریتی لازم را ندارند باید آنها را برکنار کند، چراکه کابینه باید به دست نیروهای با تجربه اداره شود اما من مخالف استیضاح وزیر صمت در شرایط فعلی هستم.

جبار کوچکی نژاد: استیضاح فاطمی امین اثری در بهبود اوضاع نخواهد داشت

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع استیضاح وزیر صمت گفت: دولت وقتی می داند نیروهای تحت امر خود توان مدیریتی لازم را ندارند باید آنها را برکنار کند، چراکه کابینه باید به دست نیروهای با تجربه اداره شود اما من مخالف استیضاح وزیر صمت در شرایط فعلی هستم

جبار کوچکی نژاد، با اشاره به موضوع استیضاح وزیر صمت در مجلس بیان کرد: به اعتقاد بنده دولت باید خود دست به برخی تغییرات در تیم اقتصادی خود بزند.

وی تاکید کرد: قرار گرفتن فردی جدید بر مسند وزارت صمت در صورت هر گونه استیضاح بستگی به نگاه دولت دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت نباید منتظر استیضاح وزرای خود از سوی مجلس باشد لذا دولت باید هر فردی که توان لازم را ندارد را برکنار کند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی فعلی بیان کرد: بنده مخالف استیضاح در شرایط فعلی هستم. همچنین مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید بر همدلی بین سه قوه داشته اند، بنابراین قوای سه گانه باید به همدیگر کمک کنند.

نماینده مردم رشت تاکید کرد: دولت وقتی می داند نیروهای تحت امر خود توان مدیریتی لازم را ندارند باید آنها را برکنار کند، چراکه کابینه باید به دست نیروهای با تجربه اداره شود.

کوچکی نژاد بیان کرد: استیضاح جز اینکه اختلافات دولت و مجلس را افزایش دهد، اثر دیگری نخواهد داشت./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها