محمد ایمانی: شستا را هرس کنید، تامین اجتماعی احیا می‌شود

کد خبر: 1218742

متولیان و حامیان هشت ساله مدیریت اشرافی در دولت سابق، بی مبالاتی " مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار و رفاه" را سوژه کردند و نوشتند: مردم چه نشسته اید، می خواهند کیش و قشم و خوزستان را بفروشند تا بدهی تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگان را بدهند.

محمد ایمانی: شستا را هرس کنید، تامین اجتماعی احیا می‌شود

مدیر مذکور می گوید سخنانش تقطیع شده و این که : "١٣٠ کشور، اصلاحات نظام بازنشستگی را آغاز کردند و در فیلم تقطیع شده، گفتم ماهم باید این کار را آغاز کنیم. در دولت، این بحران جدی گرفته‌شده و بزرگ‌ترین تسویه بدهی صورت گرفته؛ اینها اتفاقات خوبی است و بسته اصلاحات تأمین اجتماعی هم به مجلس ارسال می شود".

سخنان این مدیر، سوژه رسانه هایی شد که سال ها در مقابل زد و بند ها در تامین اجتماعی و انبوه شرکت های زیر مجموعه آن ساکت بودند یا از ریخت و پاش ها سهم می بردند. به تعبیر معروف، خود می کشند و خود تعزیه می دارند!

از همه جالب تر، توییت محمد فاضلی مشاور وزیر نیرو در دولت سابق بود: "اگر سرمایه وطن را با حکمرانی بد، خوب استفاده نکنید، مغزتان به فکر فروش وطن می افتد".

خب! وضعیت تولید نیرو در دولت سابق چگونه بود که با منطق غلط وزیر، از کشور صادر کننده برق، به مرز قطع برق در تابستان و زمستان و تعطیلی کارخانه ها رسیدیم؟!

یا مثلا مرور کنید آگهی های شرکت های زیر مجموعه شستا و تامین اجتماعی در رسانه های زنجیره ای مثل انتخاب و عصر ایران و روزنامه های غربگرا را. اگر مجموعه ای محدودیت منابع مالی دارد، چه نیازی هست به ریخت و پاش در قالب تبلیغات این چنینی و همایش و... https://is.gd/hiYzk7

همچنین به یاد بیاوریم پرداخت 2/2 میلیون یورو به مربی کلاهبرداری به نام ویلموتس، در قراردادی مشکوک، آن هم قبل از آمدن وی به ایران!این ریخت و پاش، به دستور معاون اول روحانی (جهانگیری) و از محل شستا (شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی) انجام شد!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها