احد آزادیخواه در گفتگو با فردا:

اصلاح‌طلبان شفاف حساب خود را از اپوزیسیون جدا کنند

کد خبر: 1230027

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر واقعا جریان اصلاح طلب همسو با نظام است و قلبش برای نظام و آینده ایران می تپد طبیعتا باید حساب خودشان را شفاف از اپوزیسیون جدا کند.

اصلاح‌طلبان شفاف حساب خود را از اپوزیسیون جدا کنند

گروه سیاسی فردا: اصلاح طلبان همواره یک بازی دوگانه ای را در عرصه سیاسی دنبال کرده‌اند، هر موقع زمان انتخابات می شود، خود را دلسوز نظام و درون حاکمیت معرفی می کنند اما وقتی اغتشاش یا ناآرامی پیش می آید همسو با اپوزیسیون عمل می کنند. اکنون زمان آن رسیده است که جبهه اصلاحات صریح و شفاف مواضع خودش رو مشخص کند چراکه دیگر افکارعمومی این رفتار دوگانه را از آنها نمی پذیرند که هم رفتار اپوزیسیون از خود نشان دهند و هم ادعا کنند درون نظام هستند و خواستار تأییدصلاحیت شوند.

احد آزادی خواه در گفتگو با خبرنگار فردا درباره رفتار دوگانه و متناقض اصلاح طلبان در عرصه سیاسی کشور گفت: منافع ملی بسیار حائز اهمیت است. جریان های سیاسی همسو با نظام اگر منافع ملی برای شان اهمیت دارد و درون نظام می خواهند رقابت سیاسی کنند، باید همواره به فکر حفظ منافع ملی باشند.

وی افزود: جریان اصلاح طلب بداند که انتخابات پیش رو میدان آزمایش است. بر کسی پوشیده نیست که ضرورت دارد، همه گروه های سیاسی درون نظام تبلیغ برای مشارکت حداکثری تلاش کنند و ضمن همراهی برای قوام و تقویت نظام، مشی و رویکرد مبارزه جدی با بدخواهان و معاندین را در رفتار و کردار سیاسی شان نشان دهند و اثبات کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: بعضا شنیده می شود برخی چهره های اصلاح طلب از تحریم انتخابات یا عدم مشارکت در انتخابات سخن می گویند، این حرف مصداق بارز آب به آسیاب دشمن ریختن و بازی در زمین جریان منافق و ضدانقلاب است. ضمن آنکه امنیت ملی کشور با این مواضع تضعیف می شود.

وی با بیان اینکه اگر واقعا اصلاح طلبان به فکر کشور هستند نباید راهی را بروند که امنیت ملی کشور به خطر بیفتد، افزود: برای راستی آزمایی اعتقادات جریانات سیاسی، نحوه ورود به میدان رقابت سیاسی پیش رو و رفتار آنها در این میدان بهترین معیار قضاوت خواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر واقعا جریان اصلاح طلب همسو با نظام است و قلبش برای نظام و آینده ایران می تپد طبیعتا باید حساب خودشان را شفاف از اپوزیسیون جدا کند. حال باید در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دید این اتفاق می افتد یا خیر.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها