در گفتگو با فردا مطرح شد؛

جبار کوچکی‌نژاد: انتخابات بین رئیسی و همتی دوقطبی می‌شود

کد خبر: 1070754

فعال سیاسی اصولگرا گفت: رقابت اصلی در این انتخابات بین آقایان همتی و رئیسی دوقطبی می شود. البته تا به حال آقای رئیسی با فاصله زیادی جلوتر از سایر نامزدها قرار دارد اما باید ببینیم کسانی که هنوز تصمیم نگرفتند به چه کسی رأی بدهند، در نهایت چه کسی را انتخاب می کنند.

جبار کوچکی‌نژاد: انتخابات بین رئیسی و همتی دوقطبی می‌شود

گروه سیاسی فردا: انتخابات ریاست جمهوری گرچه در ظاهر برخی معتقدند نتیجه اش از هم اکنون معلوم است اما هرچه می گذرد گویا سبد آرای نامزدها دارد دستخوش تغییر و تحولاتی می شود.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار فردا درباره آرایش فضای انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور هنوز درصد بالایی از مردم نامزد مطلوب خود را انتخاب نکردند. قطعا در هفته پایانی این گروه نیز رأی خود را مشخص می کنند و مشارکتی بالای 50 درصد را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

وی افزود: هنوز زود است بگوییم جهت گیری مردم به کدام سو خواهد بود. معتقدم مناظرات تلویزیونی نامزدها تکلیف خیلی از جهت گیری های مردمی را روشن خواهد کرد. با همه این اوصاف انتخابات دوقطبی خواهد شد و شاهد شکل گیری انتخابات سه قطبی نخواهیم بود چون تا به حال نیز سابقه نداشته که انتخابات شکل سه قطبی پیدا کند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره کناره گیری نامزدهای اصولگرا به نفع سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: باید کمی فضا جلو برود ببینیم چه پیش می آید. یعنی هنوز هم نمی توان گفت اگر آنها کنار بروند سبد آرای شان به سمت آقای رئیسی می آید یا به سمت نامزد دیگری سوق پیدا می کند. اول باید مشخص شود جهت گیری مردم به کدام سو است و بعد تصمیم گرفت.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی افزود: رقابت اصلی در این انتخابات بین آقایان همتی و رئیسی دوقطبی می شود. البته تا به حال آقای رئیسی با فاصله زیادی جلوتر از سایر نامزدها قرار دارد اما باید ببینیم کسانی که هنوز تصمیم نگرفتند به چه کسی رأی بدهند، در نهایت چه کسی را انتخاب می کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها